هشدار کروس به رئال مادرید درباره حریف آلمانی
هشدار کروس به رئال مادرید درباره حریف آلمانی
تونی کروس، هافبک آلمانی، به رئال مادرید درمورد یونیون برلین هشدار داد.

به‌گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه ، یونیون برلین اولین بازی خود در تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان را در ۲۰ سپتامبر برگزار خواهد کرد. این دیدار مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

تونی کروس در پادکست خود به نام “Einfach mal Luppen” در این مورد گفت: “سوال پرسیده شد: چه تیمی؟ چه فوتبالی؟ در چه ورزشگاهی؟ قبلاً به طور خلاصه در مورد آنچه در آنجا در انتظار ماست صحبت شد. و خیلی واضح: “من اجازه دارم کمی در مورد یونیون به رئال هشدار بدهم.”

فلیکس، برادر کروس، از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ برای یونیون برلین بازی کرد و در مجموع ۱۱۶ بازی برای این باشگاه انجام داد.

در زمستان گذشته، ایسکو ستاره سابق رئال مادرید، نیز در شرف انتقال به جمع برلینی‌ها بود. اگرچه او معاینات پزشکی را انجام داده بود اما این انتقال رسمی نشد.

اولین بازی خانگی یونیون برلین در لیگ قهرمانان برابر براگا در ۳ اکتبر است. رئال در ۱۲ دسامبر برای آخرین بازی مرحله گروهی در ورزشگاه آن‌ها حضور خواهد داشتبا این حال بازی در آلته فورستری انجام نمی‌شود، بلکه در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود. این باشگاه امیدوار است این جابجایی طرفداران بیشتری را به ورزشگاه بکشاند.تونی کروس در مورد این تیم آلمانی گفت: “یونیون احتمالاً آن را به ورزشگاهی متفاوت‌‌تر از آنچه که برای مثال از هرتابرلین می‌شناسیم، تبدیل خواهد کرد.”برادر کروس خطاب به این بازیکن گفت: “اگر در ورزشگاه قدیمی من دریبل می‌زدی، برای من احساس خاصی بود.”

Views: 2

  • منبع خبر : ورزش سه