مرعشی: از پیش‌ثبت نام شخصیت‌های محلی و ملی برای انتخابات استقبال می‌کنیم
مرعشی: از پیش‌ثبت نام شخصیت‌های محلی و ملی برای انتخابات استقبال می‌کنیم
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: در این مقطع، از پیش‌ثبت نام شخصیت‌های محلی و ملی استقبال برای انتخابات می‌کنیم تا فرصت‌های احتمالی آینده نسوزد. اما تصمیم‌گیری نهایی را به بعد از مشخص شدن فضا و ترجیحا با هماهنگی سایر احزاب همسو صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سیدحسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در جمع دبیران اول استان‌های حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: کشور نیازمند یک انتخابات رقابتی و با مشارکت حداکثری است تا یک مجلس ملی و متکثر تشکیل شود و امروز بر همه روشن شده که با حاکمیت اقلیت فکری و سیاسی کشور را نمی‌توان به خوبی اداره کرد.

وی افزود: امروز هر کس دوست‌دار ایران، مردم و حتی نظام، امام و رهبری است، این را می‌داند که یک مجلس ملی، فراگیر و کارآمد می‌تواند خیلی از مشکلات کشور را حل کند و مسیر کشور را از این فرسایش مستمر به سوی یک مسیر سازنده همراه با بهبودی عبور دهد. در ادوار گذشته هم، برگزاری انتخابات‌های رقابتی و پرشور خستگی را از تن مردم زدوده و نظام را به مسیر کارآمدی برده است.

وی افزود: علی‌رغم مشکلات به نظر می‌رسد انتخابات با مشارکت یا بدون مشارکت مردم برگزار و مجلس دوازدهم که به قول حداد عادل مثل همین مجلس انقلابی یا حتی انقلابی‌تر است، تشکیل خواهد شد و بر تمام شئونات مردم اثر خواهد گذاشت.

وی در ادامه تصریح کرد: ما هنوز هم معتقدیم اگر ذی‌نفعان اجتماعی و صنوف مختلف به صحنه بیایند، اگر دانشجویان، ورزشکاران، پزشکان، صنعت‌گران، جوانان و زنان برای منافع صنفی به صحنه بیایند، ممکن بود بتوانیم از یکدست شدن مجلس دوازدهم جلوگیری کنیم.

مرعشی در ادامه گفت: در این مقطع اعلام می‌کنیم که هنوز تصمیم‌گیری در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات زود است و هنوز باید منتظر کنشگری نخبگان در عرصه محلی و ملی باشیم و هنوز باید منتظر باشیم که خروجی نظارت استصوابی چه خواهد بود. همچنین باید دید روند اتفاقات به کدام سمت خواهد رفت.

دبیرکل حزب کارگزاران در پایان گفت: در این مقطع، از پیش‌ثبت نام شخصیت‌های محلی و ملی استقبال برای انتخابات می‌کنیم تا فرصت‌های احتمالی آینده نسوزد. اما تصمیم‌گیری نهایی را به بعد از مشخص شدن فضا و ترجیحا با هماهنگی سایر احزاب همسو صورت خواهد گرفت.

Views: 1