به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از توانیر،این اقدام در چارچوب طرح بهینهسازی روشنایی معابر و جایگزینی بیش از ۱۶۰ هزار لامپ پرمصرف در سطح شهر با LED کممصرف انجام شد.در این مرحله خیابانهای سهروردی، حکیم نظامی، فرایبورگ، پاسداران، باغ گلدسته، استانداری، بابالرحمه، طالقانی و بخش جنوبی چهارباغ پایین در محدوده دروازه دولت تا چهارراه تختی تحت پوشش اجرای طرح قرار گرفتند.
شایان ذکر است، این طرح علاوه بر بهبود کیفیت روشنایی و ارتقای شاخصهای رفاه و امنیت، موجب صرفهجویی قابل توجهی در مصرف برق بخش روشنایی شهری خواهد شد.
بازدیدها: 3





