سه شهر درکهگیلویه و بویراحمدبه دوربین های پایش تصویری مجهز می شوند
سه شهر درکهگیلویه و بویراحمدبه دوربین های پایش تصویری مجهز می شوند
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سالهاست که نصب دوربین های پایش تصویری در شهرهای این استان مغفول مانده است و با برنامه ریزی انجام شده سه شهر گچساران، دهدشت و یاسوج تا شهریور ماه امسال هر کدام به سه دوربین پایش تصویری مجهز می شوند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،علی محمد روستا روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان، اظهار کرد: نصب دوربین های پایش تصویری و ثبت تخلفات در معابر استان کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است که انجام این مهم در کاهش تخلفات رانندگان و کنترل ترافیک بسیار موثر است.

وی افزود: چهار دوربین در شهرستان چرام آماده نصب است که به زودی توسط حوزه ارتباطات، فناوری و اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد نصب و به بهره برداری می رسند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات مطلوب در حوزه برق استان، تصریح کرد: سال گذشته، ۶ هزار پایه برق در استان، تعوض و تعمیر شد و ۵۰۰ کیلومتر سیم فرسوده مسی با کابل خودنگهدار تعویض شد.

روستا تاکید کرد: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ ،یک و نیم برابر افزایش داشته است و در سال پیش رو تلاش بر این است که این رقم افزایش یابد.

وی بیان کرد: قرار است به پیشنهاد مشاور ،حجم میدان های مقاومت و میدان جهاد در شهر یاسوج کم شود و به زودی زیرساخت های این کار فراهم می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل نفت در سفر دوم رئیس جمهور به ساخت پل سوم بشار یاسوج اختصاص یافت دارد و در چند هفته آینده عرشه این پل نصب خواهد شد.

روستا ادامه داد: از مراحل تکمیل پل چهارم بشار یاسوج در یک هفته گذشته سه بار بازدید انجام گرفته است که مشخص شد تعهدات پیمانکار رو به اتمام است و طبق وعده شهردار یاسوج تا ۲ هفته آینده پل چهارم بشار زیر بار ترافیک خواهد رفت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای روشنایی تونل های مسیر پاتاوه به دهدشت اختصاص یافته است و تا چهار ماه آینده همه تونل های مسیر پاتاوه به دهدشت روشن خواهند شد.

Views: 1