زندگی نامه کیوان ساکت اف/عکس کیوان و همسرش شیدا خلیق
زندگی نامه کیوان ساکت اف/عکس کیوان و همسرش شیدا خلیق
کیوان ساکت اف متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۷ در تهران، مجری است، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن می باشد که با حمایت برادرش وارد صدا و سیما در قامت مجری شد و حالا در عرصه بازیگری می درخشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،کیوان ساکت اف، متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۷، مجری و بازیگر اهل ایران، فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن است. او در طول فعالیت خود به عنوان مجری هم در رسانه‌ها فعالیت داشته است.

کیوان ساکت اف فعالیت هنری خود را از آموزشگاه سینمایی هنر هفت برادرش در کرج آغاز کرد. با حمایت برادرش که تهیه‌کننده و استخدام صدا و سیما بود، به عنوان مجری به تلویزیون معرفی شد.

او اولین بار با برنامه “ما دو تا” وارد تلویزیون شد. سپس برنامه “سلام بهار” برای شبکه یک و برنامه “بوم سفید” برای جام جم را اجرا کرد. همچنین، او و محسن افشانی مدتی با هم به عنوان مجری برنامه‌هایی اجرا می‌کردند.

کیوان ساکت اف اظهار داشته که اصلاً کار اجرا را دوست ندارد. با این حال، در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۰ ساله بود، در فیلم “دویدن در میان ابرها” به عنوان بازیگر حضور داشت. همچنین، در سال ۹۶ در سریال “بازگشت” نقش‌آفرینی کرد.

در سال ۹۷، او دوباره به عنوان مجری در برنامه “زمانی برای خندیدن” در شبکه سه ، مجری بود.

کیوان ساکت اف در سال ۱۳۹۷ نقش مهمی در سریال “حوالی پاییز” ایفا کرد. این بازی به وی فرصتی برای نشان دادن مهارت‌های بازیگری‌اش داد و او را به یکی از بازیگران مطرح در صحنه تلویزیون تبدیل کرد. همچنین، همکاری با بازیگرانی همچون حسین نمازی، رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری و مرتضی‌علی عباس‌میرزایی در این سریال، تجربه‌ی مفیدی برای او بود.

کیوان ساکت اف در آخرین روزهای اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر ازدواج خود با خانم شیدا خلیق (بازیگر) را با انتشار عکس های مراسم خود رسانه ای کرد

این زوج پنج سال باهم اختلاف سن دارد، کیوان ۳۶ ساله و خانم خلیق ۳۱ ساله هستند

Views: 187