زندگی نامه کاوه خداشناس/مرور زندگی هنری
زندگی نامه کاوه خداشناس/مرور زندگی هنری
کاوه خداشناس متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر، عکاس و دستیار کارگردان ایرانی است. او دیپلم تجربی دارد و دانش‌ آموخته دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز در رشته نمایش است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،کاوه خداشناس متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، خانواده ۷ نفره او اصالت دماوندی دارند ۵ برادر هستند و او فرزند سوم خانواده است. پدرش اهل ذوق و برادارنش اهل موسیقی و فرهنگ هستند.

وی تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد. کاوه قبل از دوران دانشجویی فعالیت دراماتیک خود را سال ۱۳۷۸ با بازی در نمایش هدهد به کارگردانی منصور خلج آغاز کرد و بعدها با گروه های دانشجویی همکاری نمود.

پس از آن در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور به سینما راه یافت. او در فیلم های سینمایی خداحافظ رفیق، بابا عزیز، معراجی ها و سریال های تلویزیونی همه خانواده من، دولت مخفی، رستگاران و پول کثیف ایفای نقش داشته است.

کاوه خداشناس با سریال آسمان همیشه ابری نیست توانست در تلویزیون در بین مخاطبان شناخته شود و پس از آن در سریال هایی چون بوم و بانو ، آقازاده، پناه آخر ، وقت صبح، پدر ،برادر ، همه خانواده من، دولت مخفی ، عملیات ۱۲۵، رستگاران، پول کثیف، بانو، شب مهتاب، شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، معراجی‌ ها و بازگشت. حضور داشته است.

سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد می باشد و کاوه خداشناس در نقش شهید شهریاری در این مجموعه حضور دارد.

کاوه خداشناس هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

Views: 6