زندگی نامه کامران تفتی/بازیگر و خواننده
زندگی نامه کامران تفتی/بازیگر و خواننده
کامران تفتی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،کامران تفتی در ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. خانواده کامران تفتی به دلیل شغل پدرش، اردشیر تفتی، که یکی از کارمندان نیروی هوایی ارتش بود، در شهرک قصر فیروزه زندگی می‌کردند. از این رو کامران تفتی نیز به عنوان فرزند اول خانواده در همان‌جا متولد شد.

پدر کامران علاوه بر اینکه کارمند ارتش بود، در حوزه بازیگری نیز فعالیت داشت. کامران یک برادر کوچک‌تر از خود به نام کیوان تفتی نیز دارد که متولد سال ۱۳۶۳ شمسی است. 

کامران تفتی بازیگر تئاتر و تلویزیون از سن ۸ سالگی در کنار پدرش نخستین نقش خود را در تئاتر داشته است.

او در زمان دانشجویی هم با کارهای دانشجویی وارد فضای تئاتر شد و با استادانی مانند حمید امجد، محمد رضایی راد، محمد چرمشیر، بهزاد فراهانی، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و … تئاترهایی را به روی صحنه برد. او تا کنون اجراهای مهمی در فضای تئاتر داشته است.

اولین با در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۸ ساله بود در سریال ولایت عشق به کارگردانی مهدی فخیم زاده جلوی دوربین رفت تا اینکه در سریال خواب و بیدار سال ۸۰ دیده شد.

در سریال خواب و بیدار به همراه پدرش همبازی بود که تنها همکاری پدر و پسری است.

شهرت کامران تفتی از سال ۱۳۸۴ با سریال حس سوم فخیم زاده شروع شد سپس سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۹ ساله بود با فیلم به هدف شلیک کن وارد سینما شد.

او در سریال خسته دلان سال ۱۳۸۸ و زیر هشت سال ۸۹ خوش درخشید.

تفتی علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد و علاوه بر تسلط بر نواختن چندین ساز به انتشار یک آلبوم موسیقی به نام عکس زمستونی تهران و چندین تک آهنگ پرداخته است. او اخیرا اقدام به انتشار یک اثر عاشقانه با نام ۴۴/۴/۴ به تهیه کنندگی ساغر بیدمشکی کرده است.

کامران تفتی شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج خود را در برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور رسانه ای کرد ، او حالا در سکوت خبری زندگی دونفره خود را دارد.

Views: 22