زندگی نامه پریناز ایزدیار/از مدلینگ تا شروع بازیگری
زندگی نامه پریناز ایزدیار/از مدلینگ تا شروع بازیگری
پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،پریناز ایزدیار در ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در شهر بابل به دنیا آمده است، فرزند آخر خانواده می باشد. پدرش وکیل است و مادرش خانه دار، خواهر و برادرانش پزشک می باشند، اما او علاوه بر مخالفت های خانواده تحصیلات خود را در رشته هنر و گرافیک ادامه داد و وارد بازیگری شد.

ایزدیار دوره دبستان را در بابل گذراند اما دوره راهنمایی را در تهران ادامه داد و مجدد دوباره دبیرستان را در بابل و زمان پیش دانشگاهی را در تهران خواند تا اینکه توانست در دانشگاه قبول شود و همه این انتقالات بخاطر شغل پدر بوده.

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی “یک مرد، یک شهر” تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصه تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم‌های زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. 

“پنج کیلومتر تا بهشت”، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم “ورود آقایان ممنوع” در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون هیچ خبری از ازدواجشان منتشر نشده است.

پریناز، قبل از شروع بازیگری در زمان دنشجویی در یکسری از شوهای اسلامی بعنوان مدل پوششی مانت و روسری شرکت میکرد و بحث مدل بودن وی هم از همین شوهای اسلامی بود

Views: 12