زندگی نامه هومن حاج عبدللهی/بازیگر،مجری و صدا پیشه
زندگی نامه هومن حاج عبدللهی/بازیگر،مجری و صدا پیشه
تهران، بازیگر و مجری است، دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال ۱۳۷۲ است و دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد که مدتی صداپیشه پنگول هم بود

به گزارش پایگاه خبری شباویز،هومن حاجی عبداللهی متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر و مجری است. دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال ۱۳۷۲ است و دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد که مدتی صداپیشه پنگول هم بود.

او در مورد ازدواجش و در مورد آشنایی با همسرش گفته است که من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم و در واقع آن برنامه فضای خوبی برای ما فراهم کرد تا ما با یکدیگر به خوبی آشنا شویم و به خصوصیات اخلاقی هم پی ببریم.

هومن حاج عبداللهی و همسرش در سال ۸۱ ما پای سفره عقد نشسته و سال ۸۲ زندگی مشترک خود را آغاز کردند. آنها بعد از مراسم عروسی تصمیم گرفتند با یکدیگر به سینما رفته و فیلم تماشا کنند.

در جشن عروسی این زوج تنها ۱۵ نفر شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ و مادربزرگ های آنها حضور داشتند.

وی کار خود را با رادیو از سال ۱۳۷۳ به صورت نیمه حرفه‌ای (نوازندگی ضرب برای قطعات ریتمیک برنامه صبح جمعه با شما) شروع کرد و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه‌ای کار با باشگاه رادیویی جوان را آغاز کرد و اکنون به کارهای نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، گویندگی و گاهی سر دبیری نیز فعالیت می‌کند.

وی اجرای حدود پنج هزار ساعت برنامه زنده رادیویی در شبکه فرهنگ، ورزش، شبکه سراسری، رادیو تهران، رادیو سلامت، رادیو تجارت و برنامه صبح جوان در رادیو جوان را نیز در کارنامه ی خود دارد.

وی در سال ۷۱، تئاتر نصر لاله زار را اجرا کرد و سپس در تالار مولوی و تئاتر شهر، تئاتر تک پرسوناژ را به نمایش گذاشت. در سال ۱۳۷۹ در سالن شماره دو تئاتر شهر، خسیس مولیر را اجرا کرد

Views: 15