زندگی نامه هانیه رستمیان/اولین بانوی مدال آور در رشته تیراندازی تپانچه
زندگی نامه هانیه رستمیان/اولین بانوی مدال آور در رشته تیراندازی تپانچه
خانم هانیه رستمی رستمیان از قهرمانان تیراندازی ایران و عضو تیم ملی می باشد وی متولد بیست و دومین روز از شهریور ماه سال ۱۳۷۷ در شهر تهران است .

به گزارش پایگاه خبری شباویز،هانیه رستمیان (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۷۷) در تهران می باشد او اصالتاً مازندرانی و عضو تیم ملی تیراندازی زنان ایران است که تجربه حضور در مسابقات جهانی از جمله المپیک توکیو را در کارنامه ورزشی خود دارد.

رستمیان  به دلیل علاقه زیادی که به حرفه ای تیراندازی داشت از سن ۱۲ سالگی فعالیت خود را به طور رسمی در این رشته آغاز می کند و با توجه به استعداد خوبی که در رشته تیراندازی داشت توانست نخستین مدال آسیایی خود را خیلی زود فقط در سن ۱۴ سالگی از آن خود کند.

جالب است بدانیم که هانیه رستمیان به عنوان نخستین بانوی مدال آور در رشته تیراندازی تپانچه در ایران شهرت دارد و همچنین موفق شد که سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۰ را در رشته تیراندازی در مسابقات دوحه قطر کسب کند و در این مسابقات نیز حضور پیدا کند.

از جمله افتخارات دیگر این بانوی ورزشکار می‌توان به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در هند در سال ۲۰۱۹ اشاره به همچنین در مسابقات آسیایی توانست مدال نقره را از آن خود کند.

Views: 52