زندگی نامه نیلوفر کوخانی/بازیگر
زندگی نامه نیلوفر کوخانی/بازیگر
نیلوفر کوخانی متولد ۲ شهریور ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی و دانش آموخته طراحی لباس و دیزان از مجتمع فنی تهران می باشد که تجربه دستیاری و برنامه ریزی را هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نیلوفر کوخانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۷۰ در تهران اسـت. کوخانی ادبیات پارسی خوانده و لیسانسه ی ادبیات اسـت.

علاوه بر این، دانش آموخته رشته طراحی لباس و دیزاین از مجتمع فنی تهران اسـت. علاوه بر بازیگری سابقه دستیاری و برنامه ریزی هم دارد. درسال ۹۱ ودر سن ۲۱ سالگی در فصل دوم ستایش نقش کوتاهی ایفا کرد.

بعد از چند تجربه نه چندان مشهور در سال ۹۵ نیلوفر کوخانی در سریال چرخ و فلک در ایپزود نوری دوباره وارد عرصه بازی شد سپس به عنوان دستیار کارگردان در چند کار حضور داشت.

نیلوفر کوخانی در سریال تاریکی شب روشنایی روز در سال ۹۵ به عنوان دستیار اول کارگردان توانست بازی درخوری داشته باشد، این سریال زمستان ۹۷ از تلویزیون پخش شد. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت که جریان زندگی روزمره حیاتش، از روال عادی خارج شده و او مجبور است علت مشکلات امروزه زندگی اش را در گذشته پیدا کند. در این سریال فرهاد قائمیان، امیرحسین مدرس و … بازی کرده اند.

نیلوفر کوخانی در سال ۱۳۹۹ در سریال خانه امن در نقش تابان خواهر ثمین هدایت به بازیگری سیما تیرانداز و نامزد پیام با بازی سامان صفاری به ایفای نقش پرداخته است.

Views: 104