زندگی نامه نگین معتضدی/ازدواج اول و دوم
زندگی نامه نگین معتضدی/ازدواج اول و دوم
نگین معتضدی متولد ۳ مهر ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، تحصیلکرده تا ترم شش رشته نمایش از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری عاشق ادبیات و خواندن کتاب های مختلف است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نگین معتضدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان ۳ مهر ۱۳۶۴ در تهران متولد شد.

نگین معتضدی حضور در دنیای هنر را با ورود خواهرش به این عرصه و الگوبرداری از او آغاز کرد و از خواهرش به عنوان الگو نام میبرد و همواره گفته است که از کودکی هر کاری را طلا انجام میداد او هم انجام میداد و با وجود علاقه ای که در ابتدا به دامپزشکی داشت به دلیل رفتن سر صحنه تئاتر و آشکار شدن علاقه اش به سمت بازیگری رفت.

مادر این بانوی هنرمند معلم بوده و سالها به عنوان آموزگار کلاس دوم ابتدایی مشغول خدمت در آموزش و پرورش بوده است.طلا معتضدی نویسنده کشورمان خواهر بزرگتر نگین معتضدی است.

وی رشته بازیگری خوانده و عاشق ادبیات و خواندن کتاب‌های مختلف است. دنیای او فقط به بازیگری ختم نمی‌شود و دوست دارد هر روز مطالعه کند، زیرا معتقد است خواندن کتاب باعث می‌شود تا به شناخت و درک بیشتر از آدم‌ ها برسد.

وی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال های گذر از رنج‌ها، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و همچنین اپیزود چهارگاه سریال «روزهای بهتر» نیز ایفای نقش داشت.او در برنامه دورهمی مهران مدیری به عنوان مهمان حضور داشت. طلا معتضدی خواهر وی از نویسندگان و فیلمنامه نویسان تلویزیون و سینما است. و در برخی قسمت های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته است.

وی با حضور در کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و در بیشتر کارهای او حضور داشته است و میتوان گفت او یکی از کشفیات مهران مدیری است.

نگین معتضدی برای بار اول در سال ۹۵ با جواد خیرخواه ازدواج کرد که این ازدواج به سرانجام نرسید و این زوج از هم جدا شدند.

وی در ۱۹ آذر ۹۹ با امین امانی کارگردان و تهیه کننده ازدواج کرد او نوشت:

**چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است روزی که بودن با تو را آغاز کردم**

Views: 35