زندگی نامه نفیسه روشن/بازیگر
زندگی نامه نفیسه روشن/بازیگر
نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۹ سالگی با سریال روزهای به یادماندنی شروع کرد و در ۲۵ سالگی با اغماء به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نفیسه روشن بازیگر متولد ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در محله باغ صبا تهران است. مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی دارد اما وارد عرصه بازیگری شد.

در خانواده نظامی به دنیا آمده و پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بوده است و برادرش هم اکنون مهندس پرواز است و دیگری کارگردان سینما. خودش فرزند اول خانواده است و دو برادر دارد

زمانی کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود خانواده‌ی او نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند. نفیسه روشن ازآن گروه بازیگرانی محسوب می‌شود کـه کم کم پله هـای ترقی را طی کرد.

او بازیگری رابا تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد. نخستین تجربه رسمی بازیگری نفیسه روشن قبل از ورود بـه دانشگاه، بازی در مجموعه کمکم کن بود.

پس ازآن در سریال روزهای بیادماندنی بـه کارگردانی همایون شهنواز درسال ۱۳۸۲ بازی کرد. بعد از پایان تحصیلات دانشگاهی خود، فعالیتش دراین عرصه را گسترش داد. در پائیز سال ۸۲ در سریال بچه هـای خیابان بـه کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد کـه این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می‌داند.

نفیسه روشن در سال ۹۱ با یک خلبان مسافربری به نام بهنام ازدواج کرد و گویا این دو در سال ۹۷ از هم جدا شده اند.

Views: 31