زندگی نامه نجم الدین شریعتی/مجری برنامه سمت خدا
زندگی نامه نجم الدین شریعتی/مجری برنامه سمت خدا
نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در تنکابن متولد شد. او مجری برنامه های مذهبی است وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشد و در کنار آن تحصیلات حوزوی را نیز بصورت شخصی پیگیری کرده و حالا مجری برنامه دینی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،نجم الدین شریعتی در تاریخ سال ۱۳۵۹ در شهر تنکابن مازندران دیده به جهان گشوده است. ایشان یک خواهر و یک برادر به نام های زهرا و حسام الدین دارد. وی در رشته نرم افزار کامپیوتر درس خوانده است و مدرک لیسانس خود را اخذ نموده است.

وی زمانی که ۲۲ سال سن داشته کار هنری اش را در زمینه اجرا آغاز کرده است.
و اولین تجربه اش در برنامه نیمرخ که برای مخاطبین نوجوان و جوان ارائه شده بود، در تلویزیون استارت خورد و توجه خیلی از مخاطبین را مجذوب خود کرد.

نجم الدین شریعتی بر حسب اتفاق با یکی از کارگردان های تلویزیون برخورد می کند و از طریق وی به صداوسیما راه پیدا می کند. اولین برنامه نجم الدین شریعتی «نقطه ب» می باشد. اما او سال ۱۳۸۸ با برنامه «سمت خدا» که یک برنامه مدهبی است به شهرت رسید. وی تهیه کنندگی مستند «روزگار ما کمی آن سوتر» را نیز انجام داده است.

زلال احکام نیز از آن دسته برنامه هایی بود که توانست نجم الدین شریعتی را آن طور که باید و شایسته است به مرم معرفی کند و زمینه را برای خوش درخشیدن او در انظار عمومی فراهم سازد. ولی برنامه ای که باعث شد تا شریعتی به عنوان یک مجری حرفه ای و کاردرست به مردم معرفی شود، برنامه زلال احکام بود.

با اینکه سمت خدا برنامه ای بود که نجم الدین شریعتی را به مردم معرفی کرد و با عنوان سکوی پیشرفت نجم الدین محسوب می شد، اما در سال ۱۳۹۳، او با تهیه کننده جدید برنامه به مشکل خورد و از ادامه برنامه سرباز زد، چندین برنامه هم بدون او به اجرا رفت اما کم کم اعتراضات مردم دال بر دلنشین نبودن برنامه بدون حضور شریعتی شروع شد و کم کم برنامه از علاقه و شهرت افتاد.

از این رو بسیاری از کارشناسان برنامه و عوامل پشت صحنه از نجم الدین شریعتی خواهش کردند که دوباره به این گروه برگردد و بعد از مدتی، او دوباره مجری دلنشین و آرام برنامه ی سمت خدا شد.

او در سن بیست و سه سالگی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام محی الدین است که در سال ۱۳۸۹ به دنیا آمد. خودش تعریف می کند که ازدواج ما کاملا سنتی بوده و من و خانمم به یکدیگر معرفی شدیم و بعد مدتی صحبت، علاقه شکل گرفت و ارتباط به ازدواج ختم شد.

شریعتی تعریف می کند که پدرش مخالف ازدواج زودهنگام او بود. پدرش معتقد بود که برای تشکیل زندگی مشترک باید حساب کتاب کند و بتواند پشتوانه ی قوی تری ا به این میدان بگذارد. اما شریعتی بدون در نظر گرفتن این موضوع و بدون توقعی از پدرش، روزهای ابتدایی زندگی اش را از طریق مسافر کشی با یک پراید، امرار معاش می نمود. او در ابتدای زندگی ساکن کرج بود و در همین مسیر نیز مسافر کشی می کرد و ادعا دارد که اتفاقا در همین مسیرها،  اتفاقات بسیار جالبی نیز برایش رخ داده است.

Views: 610