زندگی نامه میثم مطیعی/مداح اهل بیت
زندگی نامه میثم مطیعی/مداح اهل بیت
میثم مطیعی متولد ۱۳۶۳ در تهران، مداح و مدرس دانشگاه است فارغ التحصیل دکترای تخصصی «علوم قرآن و حدیث» از دانشگاه امام صادق می باشد که حالا عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و مداح بیت رهبری هم است

 به گزارش پایگاه خبری شباویز،میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت و استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام در سال ۱۳۶۳ در شهر تهران در یک خانواده مذهبی متولد شده است. پدر او حاج محسن مطیعی از مبارزان انقلاب ۱۳۵۷ بود که در سال ۱۳۸۳ در اثر سانحه ای درگذشت و عمویش در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

او فارغ التحصیل دکترای تخصصی رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه امام صادق (ع) می باشد و در کنار تدریس در دانشگاه برای اهل بیت نیز به مداحی می پردازد.

او یکی از مداحان سرشناس اهل بیت است که در اکثر مراسم عزاداری که با حضور رهبر و یا سران نظام بوده به مداحی پرداخته است، مطیعی سال‌ها پیش ازدواج کرده است که ثمره اش دو پسر می‌باشد و همسرش نیز تحصیلات عالی داشته و مدرس «دانشگاه» و معلم «مدرسه» است.

اولین بار مداحی را در سال ۱۳۶۸ و پنج سالگی در هیئت عزاداران هندی های مقیم تهران تجربه کرد و بعد در مقطع اول دبیرستان در بوشهر جلسات مداحی داشت.

در ادامه شاگرد مرحوم مجتبی تهرانی بود و بعدا از موسسین و اولین مدیرعامل دفتر حفظ و نشر آثار مجتبی تهرانی شد.

مطیعی در سال ۱۳۸۹ در دوره دکتری دانشگاه امام صادق ورودی بهمن ماه پذیرفته شد و در سال ۱۳۹۴ از رساله دکتری تخصصی خود دفاع کرد.

در ماه های ابتدایی سال ۱۳۹۵ به عضویت هیئت علمی دانشکده الهیات ، معارف اسلامی و ارشاد این دانشگاه درآمد و در این دانشگاه تدریس نیز می کند.

Views: 108