زندگی نامه میثم رازفر/عکس خانوادگی مجری برنامه خسته نباشید
زندگی نامه میثم رازفر/عکس خانوادگی مجری برنامه خسته نباشید
میثم رازفر، بازیگر، مجری سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «آسپرین»، سریال تلویزیونی «زمانه» و سریال تلویزیونی «حس سوم» فعالیت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،میثم رازفر متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۷ در تهران بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون ایران است، وی در یک خانواده ۵ نفره بزرگ شده و صاحب دو برادر است.

میثم رازفر بازیگر و و تهیه کننده مستند و دانش آموخته کلاس های بازیگری استاد سمندریان بوده است. وی تهیه کننده و مجری مستندی با نام خسته نباشید بوده که به مشکلات حرفه ها و مشاغل اجتماعی می پراخت. این برنامه سال های پیش ساخته شده و هر بار سراغ شغلی می رفتند و درباره آن گزارش تهیه می کردند.

اولین سریالی که او در قاب تلویزیون بازی کرد سریال حس سوم در ۸۴ بوده و سال ۱۳۸۴ با فیلم باغ فردوس پنج بعد از ظهر و در ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم خدا نزدیک است وارد عرصه بازیگری و هنر شده است.

سپس در سریال هایی چون آسپرین، زمانه، ما چند نفر و … حضور پیدا کرد. جدیدترین نقشی که ایفا کرده و پر رنگ و تاثیر گذار است نقش خالد در سریال مینو می باشد. نقشی بسیار متفاوت و شاهکاری از نقش آفرینی وی در مینو که به دل مخاطبان خیلی نشسته و از بازی و کاراکتر خالد بسیار خوششان آمده است.

او در سال ۹۲ ازدواج کرده و متاهل است. نام همسر میثم رازفر شهره رعایتی فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی و بازیگر تئاتر می باشد.

Views: 74