زندگی نامه مژده لواسانی/گویندگی رادیو و مجری گری تلویزیون
زندگی نامه مژده لواسانی/گویندگی رادیو و مجری گری تلویزیون
مژده لواسانی مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گویندهٔ اهل ایران است. مژده لواسانی دارای مدرک کارشناسی حقوق و یکی از مجریان جوان رادیو و تلویزیون ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مژده لواسانی در ۲۰ آبان سال ۱۳۶۸ در محله شهرآرا تهران به دنیا آمده است. پدر خانم لواسانی وکیل با شخصیت کاملا جدی است. او تک فرزند است و هیچ خواهر و برادری ندارد.

این مجری، نویسنده و شاعر از رشته حقوق دانشگاه علامه طباطبایی مدرک لیسانسش را دریافت کرده است. او برای اولین بار در سن ۹ سالگی به عنوان مجری جلوی دوربین حاضر شد. حالا نیز به عنوان نویسنده، کتاب نیز می‌نویسد.

تجربه اجرای رادیویی

مژده لواسانی در سال ۱۳۷۱، ۳ ساله بود که به عنوان مهمان برنامه کودک رادیویی با خوش زبانی همه را مجذوب خودش کرد. سپس رفت و آمد او به رادیو زیاد شد و در ۹ سالگی در جشن عاطفه ها کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا اولین اجرایش را ثبت کرد.

تجربه بازیگری

سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۰ ساله بود در سریال طنز پلاک ۱۴ مهران مدیری ایفای نقش کرد. می گوید آقای مدیری مرا در رادیو دیده بود و برای این نقش دنبال یک دختر سر زبان دار می گشت که من را انتخاب کرد

از رادیو به تلویزیون

در ۱۱ سالگی مجری رادیویی برنامه ای بنام «گل آفتاب» شد و بعد از آن برنامه «من می توانم» را خودش نوشت و مستقل اجرا کرد. در ۱۴ سالگی مدت کوتاهی در تلویزیون اجرای برنامه نوجوان «کبوتر دات کام» و قسمتی از برنامه «نیم رخ» را برعهده داشت

رادیو و سردبیری

بعد از تلویزیون در ۱۴ سالگی و به علت مغایرت پوشش چادرش با فضای شاد نوجوانان به رادیو بازگشت و در ۱۶ سالگی جوان ترین سردبیر تاریخ رادیو شد.

شهرت با به خانه بر می گردیم

بعد از ۷ سال دوباره از سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۱ ساله بود با برنامه «سه نقطه» و بخصوص برنامه خانوادگی «به خانه بر می گردیم» به شهرت رسید.

ازدواج و فرزند مژده لواسانی

مژده لواسانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. این مجری توانا که مهمان یکی از بخش های برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود در پاسخ به مدیری درباره دلیل ازدواج نکردنش گفت: به نظرم ازدواج یک اتفاق است و باید پیش بیاید و یک نفر باید باشد که بشود تا پایان عمر کنارش خوشبخت بود. همفکر بودن و پیدا کردن کسی که با او احساس آرامش کنی مهم ترین معیار من برای ازدواج است. من دنبال ازدواج با ترکیب عقل و دل هستم و علاقه زیادی به مادر شدن دارم؛ حتی اسم بچه هایم را هم انتخاب کرده ام (امیر عباس، امیرعلی، نازنین زهرا،نازنین فاطمه)

Views: 23