زندگی نامه مهرانه مهین ترابی/علت ازدواج نکردن
زندگی نامه مهرانه مهین ترابی/علت ازدواج نکردن
مهرانه مهین ترابی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیونی است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و در قاب تلویزیون بسیار درخشید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مهرانه مهین ترابی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۲۱ مرداد ۱۳۳۶ در کرج متولد شد. او دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد.

مهرانه مهین ترابی به صورت اتفاقی با کلاس آموزش تئاتر فرامرز صدیقی در کرج آشنا شده و دوره های آموزشی را گذراند. او پیش از بازیگری به مدت ۲ سال دوره های ارزیابی را آموزش دیده و در بخش ارزیابی گمرک مشغول به کار بود.

این بانوی هنرمند شبها در بخش گمرک فرودگاه کار کرده و روزها مشغول تحصیل در دانشکده بود. او پس از فراگرفتن درس بازیگری با نمایش “تله” نوشته محسن یلفانی وارد عرصه بازیگری شد و سالها کار تئاتر انجام داد.

مهرانه مهین ترابی در سال ۱۳۶۵ و در ۲۹ سالگی اولین فعالیت حرفه ای و تصویری خود را با فیلم “گلبهار” به کارگردانی تهمینه اردکانی آغاز کرد، سپس با سریال “مش خیرالله صندوقچه اسرار” در سال ۱۳۷۱ عضوی از خانواده مجموعه های تلویزیونی شد و و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

هنوز مجرد هست و در پاسخ به این سوال که چرا ازدواج نکرده هست جواب داد: ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی توانستم به راحتی از حرفه ام بگذرم.

Views: 17