زندگی نامه مصطفی و مجتبی بلال حبشی/برادران دوقلو خواننده و بازیگر
زندگی نامه مصطفی و مجتبی بلال حبشی/برادران دوقلو خواننده و بازیگر
مصطفی و مجتبی بلال حبشی دوقلوهای متولد ۵ مرداد ۱۳۷۴ در تنکابن مازندران و بزرگ شده شهر عباس آباد هستند که با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، این دو علاوه بر بازیگری، خواننده حرفه ای نیز هستند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مصطفی و مجتبی بلال حبشی نوازنده ، خواننده و بازیگر متولد ۵ مرداد ۱۳۷۴ در تنکابن می باشند ، آنها با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسیده اند،

مجتبی و مصطفی متولد شهرستان تنکابن در غرب مازندران می باشند ولی در عباس آباد مازندران که شهر کوچکی در اطراف تنکابن می باشد بزرگ شده اند .

مصطفی بلال حبشی و مجتبی بلال حبشی از دوره ی کودکی به بازیگری و دنیای بازیگری علاقه داشتند! آن ها در مصاحبه ای در این باره چنین می گویند: ” همه چیز از سریال شاهگوش در سال ۱۳۹۲ شمسی آغاز شد! زمان تصویربرداری این سریال می رفتیم سر صحنه تا کار را از نزدیک ببینیم! آقای محسن تنابنده ما را دید و برای سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم معرفی کرد.”

مصطفی بلال حبشی و مجتبی بلال حبشی با نقش ” رحمان و رحیم ” در فصل سوم سریال تلویزیونی ” پایتخت ” در نوروز سال ۱۳۹۳ شمسی در مقابل دوربین حاضر شدند! جالب است بدانید این دو برادر در ابتدا قرار بود تنها به عنوان مهمان در چند قسمت از این سریال تلویزیونی حضور داشته باشند! اما به دلیل بازی خوب خود، در فصل های چهارم، پنجم و همچنین ششم سریال تلویزیونی پایتخت به ایفای نقش پرداختند!

به عنوان موزیسین فعالیت های قابل توجهی داشتند! این دو برادر با نواختن ساز گیتار، آشنایی لازم و کافی دارند و به صورت حرفه ای موسیقی می نوازند؛ این دو برادر دوقلو، یک گروه موسیقی دونفره به نام ” ریکادو ” را تشکیل داده اند.

شاید جالب باشد که بدانید صدای مصطفی بلال حبشی و مجتبی بلال حبشی پس از بازی در چند سکانس در سریال ” پایتخت ” مورد توجه قرار گرفت و مسعود دهقان ، اسپانسر محسن چاوشی آنها را مورد حمایت خود قرار داد. این دو برادر همچنان زیر نظر مسعود دهقان مشغول به فعالیت های هنری خود می باشند.

Views: 177