زندگی نامه مصطفی زمانی/بازیگر نقش یوسف پیامبر
زندگی نامه مصطفی زمانی/بازیگر نقش یوسف پیامبر
مصطفی زمانی متولد ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت تکنولوزی از دانشگاه آزاد می باشد که با اولین تجربه بازیگری اش در نفش حضرت یوسف به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مصطفی زمانی ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۱در فریدونکنار متولد شد، او سه برادر و یک خواهر دارد و فرزند سوم خانواده اسـت.
پدر وی اصالتاً مازندرانی و مادرش اهل گیلان اسـت. او با بازی در سریال یوسف پیامبر بـه شهرت رسید.

مصطفی زمانی در سال ۱۳۸۵ پا به دنیای بازیگری گذاشت و به عنوان نقش یوسف در سریال یوسف پیامبر فرچ الله سلحشور برای اولین بار دیده شد و همین حضور نقطه آغاز شهرت او شدو

یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می پردازد. مصطفی زمانی در این سریال نقش حضرت یوسف را بازی کرد.

این بازیگر سرشناس کشورمان در رشته مدیریت تکنولوژی تحصیل کرده است و توانسته فوق لیسانس آن را دریافت نماید.

وی هم‌اکنون در تهران زندگی میکند و مجرد اسـت. البته شایعاتی در مورد ازدواج وی با پگاه آهنگرانی در اینترنت منتشر شد کـه این خبر تکذیب شد.

وی از بچگی عاشق بازیگری بوده، وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تاتر پرداخت معتقد است فضای رشد پیشرفت برای جوانان و نوجوانان علاقه مند در شهرستانها کم و محدود است. میان بازیگران مرد محمدرضا فروتن را خیلی دوست دارد به نظر او هدیه تهرانی هنرپیشه تاثیرگذاری است. بازی فروتن و تهرانی را در قرمز خیلی دوست دارد.

Views: 7