زندگی نامه محمدرضا غفاری/زندگی شخصی و هنری
زندگی نامه محمدرضا غفاری/زندگی شخصی و هنری
محمدرضا غفاری متولد ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که در ۲۰ سالگی با فیلم رویای خیس به اوج شهرت رسید و حالا در کنار بازیگری نیز دستی بر نقاشی دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. این بازیگر سینما و تلویزیون دانش آموخته رشته گرافیک است و نقاشی را به صورت حرفه ای ادامه میدهد و به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر راه یافت.

محمدرضا غفاری یکسال و نیم داشت که پدرش فوت کرد و درحال حاضر با مادرش زندگی می کند. او فرزند دوم خانواده است و یک خواهربزرگ تر از خودش دارد کـه رابطه بسیار خوبی با او دارد.

محمدرضا غفاری از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود اما مادرش اجازه تحصیل در این رشته را به او نداد و مجبور شد که گرافیک بخواند اما از تحصیل در این رشته بسیار راضی است و در اوقات بیکاری گرافیک به کمک او می آید ولی با توجه به علاقه ای که به عرصه بازیگری داشت در سال ۱۳۸۱با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه فن بازیگری را آموخت و از سال ۸۴ وارد دنیای بازیگری شد.

شروع بازیگری : وی برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده وارد سینما شد. محمدرضا غفاری در این فیلم جذاب و پر طرفدار با افسانه پاکرو بازیگر جوان همبازی بود.

محمدرضا غفاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ، او در سال ۹۴ تیزر برنامه ماه عسل را خواند و تجربه ای کوتاهی هم در خوانندگی بدست آورده است

Views: 13