زندگی نامه محمدرضا احمدی/عکس با دخترش
زندگی نامه محمدرضا احمدی/عکس با دخترش
محمدرضا احمدی (متولد ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران) گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمدرضا احمدی متولد ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران، گزارشگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری و مدیریت ورزشی می باشد که با گزارشگری وارد تلویزیون شد سپس به رادیو رفت و حالا مجری ورزشی هم است.

احمدی در سال ۷۸ برای گزارشگری در تلویزیون تست داد که رد شد و گفتند بسیار جوان است و زود است؛ پس از آن در سال ۸۲ وارد رادیو شد و به گزارشگری پرداخت.

وی با گزارش‌های متعدد در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ جایگاه خود را به عنوان گزارشگر فوتبال تثبیت کرد. احمدی با گزارش بازیهای مهم جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله بازی برزیل – آلمان که بازی تاریخی بود و ایران – نیجریه بیشترین گزارش را در شبکه ۳ در این تورنمنت انجام داد. او پس از آن مجری برنامه‌های آقای گزارشگر و به اضافه فوتبال بود. وی از سال ۹۳ مجری مراسم‌های سازمان لیگ فوتبال ایران (قرعه‌کشی لیگ برتر و مراسم انتخاب بهترین‌ها) بوده‌است.

احمدی در زمینه های مربیگری هم دوره هایی رو دیده و کارت مربیگری C از AFC را دارد. در این باره آقای محمدرضا احمدی گفته است من برای این که مدرک را بگیرم با کمک برخی از دوستانم در دسته یک تهران و لیگ آسیا ویژن فعالیت کرده ام. البته تجربه حرفه ای ندارم و فقط برای گرفتن مدرک c و ورود به کلاس B در یک تیم مربیگری می کردم که چنین اتفاق افتاد و تجربه خوبی هم بود. مهم ترین و تنها هدفم از این کار آشنایی بیشتر با دنیای فوتبال بوده است که بتوانم خودم را از هر نظر فوتبالی و فنی به روز نگهدارم و بتوانم هر چه بهتر برای مردم عزیز گزارش کنم. بنده و دیگر همکاران به واسطه مجری و گزارشگری مهمان های زیادی را دعوت می کنیم و در مورد فوتبال ها صحبت و با آن ها بحث فنی می کنیم که شاید با بالا بردن سطح خودم بتوانم سوالات بهتر و فنی تری بپرسم و مردم ایران را راضی نگهدارم

محمدرضا احمدی در سال ۹۰ – ۸۹ بعد از اینکه وارد تلویزیون شد ازدواج کرد خودش می گوید گفتم بگذار اول معروف شوم بعد ازدواج کنم. حالا ثمره این زندگی یک فرزند دختر بنام نفس است

همسر با من راه می آید که از او تشکر می کنم، البته خودش هم ورزشی و مربی شناست و این چند سال هم حسابی فوتبالی شده است

Views: 53