زندگی نامه محمدحسین میثاقی/بیوگرافی+عکس
زندگی نامه محمدحسین میثاقی/بیوگرافی+عکس
محمدحسین میثاقی (زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در کرج) مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال اهل ایران است. وی مجری برنامه فوتبال برتر از شبکه سه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،محمد حسین میثاقی زاده ۱۴ مهر ۱۳۶۴ در تهران، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه کرمانشاه میباشد فرزند آخر یک خانواده ۸ نفری میباشد و اکنون در کرج زندگی می کند.

از همان کودکی علاقه اش به فوتبال شروع شد و تا ۱۴ سالگی در تیم «نوجوانان کرج» بازی می کرد اما مدتی بعد پدرش با ادامه بازی او مخالفت کرد.

پدرش مدیر مدرسه و خواهر و برادرهایش تحصیل کرده هستند و می گوید تنها من بودم که درست درمان درس نمی خواندم برای همین پدرم سخت گیری می کرد.

در انتخاب رشته کنکور به جای مکانیک قزوین اشتباها کد رشته ریاضی کرمانشاه رو زدم و از قضا قبول شدم و با اصرار پدرم در دانشگاه کرمانشاه ثبت نام کردم.

چند روز بعد پدرم اثاث خانه را جمع کرد و اینطور شد که ۴ سال ناله و نفرین خواهر و برادرم بدرقه راهم بود.

یکبار کـه بـه همراه پدرم درحال برگشتن از شهر تهران بـه کرمانشاه بودیم او بـه مـن توصیه کرد تا بخاطر صدای خوبی کـه دارم بـه صداوسیما بروم و تست بدهم.مـن نیز قبول کردم و بدین ترتیب در رادیوی کرمانشاه مشغول بکار شدم. در این بین گزارش بازی‌های تیم شیرین فراز کرمانشاه بر عهدۀ مـن بود.

این مـن بودم کـه گزارش‌های فوتبالی این شهر رابه شبکه ۳ می فرستادم. یک روز از شبکه ۳ با مـن تماس گرفتند واعلام کردند کـه از کار مـن راضی هستند و خود عادل‌فردوسی پور وقتی مـن را دید در موردم نظر مثبت داد و بدین ترتیب همکاری مـن با برنامه ۹۰ آغاز شد.

محمد حسین میثاقی یکی از موفق ترین مجری های ورزشی صدا و سیما میباشد که به دلیل اجرای خاصی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. میثاقی که کار خود را بعنوان عضوی کوچک از برنامه نود شروع کرد اکنون به یکی از افراد مهم حاضر در تلویزیون مبدل شده است و میزبانی بسیاری از مراسم های مهم ورزشی در کشور را بر عهده می گیرد. در این بین احتمالابتوانیم برنامه ی فوتبال ۱۲۰ را مهم ترین و پر بیننده ترین اجرای میثاقی بدانیم.

محمد حسین میثاقی بابت محبوبیت فراوانی که دارد بارها از سوی صدا و سیما بعنوان خبرنگار به کشور های گوناگون جهان فرستاده شده است و هم اینک نیز بعنوان یکی از مجری های برنامه فوتبال برتر در شبکه سه سیما فعالیت می کند.

محمد حسین میثاقی ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام سام می باشد. پسر او در ۲۸ بهمن ۹۶ در بیمارستان صارم تهران به دنیا آمد.

Views: 68