زندگی نامه مجید صالحی/عکس مجید صالحی و دوقلوهایش
زندگی نامه مجید صالحی/عکس مجید صالحی و دوقلوهایش
مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران ، بازیگر و کارگردان است، فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می باشد که در کنار فعالیت های هنری نویسندگی و ترانه سرایی هم می کند

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سید مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است. مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و ۴ برادر و ۳ خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. آنها در خانه ‌ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‌کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق های جالبی برایشان می‌افتاده! مجید صالحی در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده ‌اند. 

مجید صالحی در سن ۱۸ سالگی در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و بازیگری را به صورت حرفه ای آموخت.

فعالیت بازیگری را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر بعدی آنتیگونه شروع کرد و سپس به تلویزیون رفت و در سریال تلویزیونی مختلف که بیشتر در مضمون کودک و طنز بودند بازی، نویسندگی و کاگردانی کرد.

می توان گفت یکی از شخصیت هایی که باعث شد او بسیار معروف شود شخصیت عروسکی مجید دلبندم بود که در مجموعه سیب خنده این نقش را بازی کرد.

کناره گیری حمید جبلی از فیلم یکی بود یکی نبود باعث شد که مجید صالحی جایگزین او شود و این نخستین تلاش او برای ورود به سینما بود و توانست در این فیلم بازی کند و البته همزمان بازی در تلویزیون را هم در برنامه اش داشت.

مجید صالحی در ۳۷ سالگی و در خرداد ۱۳۹۱ با همسرش رامینه اکبری خادم ازدواج کرد. همسر این بازیگر معروف مترجم زبان انگلیسی بوده و در کنارش این کار دکور کیک نیز انجام می داد.

حاصل ازدواج مجید صالحی و همسرش دوقلوهایی بنام «حنا» و «آروین» است. حنا و آروین دوقلوهای ناهمسان بوده و هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارند. آروین خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و حنا با ناز و کرشمه های دخترانه است.

Views: 4