زندگی نامه متین ستوده/ازدواج و ماجرای بیماری
زندگی نامه متین ستوده/ازدواج و ماجرای بیماری
متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال «لیسانسه ها» در ۳۱ سالگی به شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون اهل ایران است، دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد و از نقش آفرینی های او می توان به بازی در سریال لیسانسه ها و سر دلبران اشاره کرد، پدرش سید حسین ستوده از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش هم معلم بازنشسته می باشد ، یک برادر بزرگتر بنام مانی ستوده و یک خواهر بزرگتر بنام مریم ستوده دارد.

متین با ۱۷۵ سانتیمتر قد در کنار مهتاب کرامتی ، سامیه لک و … یکی از قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد خود در بازیگری می باشد.

  • متین ستوده اولین بار در سال ۱۳۷۱ و در سن ۷ سالگی از طریق پدرش در سریال « بازنشستگی» جلوی دوربین رفت سپس در سال ۱۳۷۴ هم در سریال « این خانه دور نیست» بازی کرد .
  • بعد از این دو تجربه بخاطر دور ماندن او از تحصیل با مخالفت پدرش در رابطه با ادامه فعالیتش مواجه شد
  • پس از این که تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد و وارد دانشگاه شد همزمان وارد کارگاه بازیگری زنده یاد امین تارخ شد و تحصیلات دانشگاهی اش را هم نصفه نیمه گذاشت.
  • در سال ۱۳۸۸ و در سن ۲۴ سالگی با سریال « عملیات ۱۲۵» به تلویزیون بازگشت .

خانم ستوده در تابستان ۱۴۰۱ در یک گفتگوی اینترنتی برای اولین بار اعلام کرد از سال ۱۳۹۲ درگیر بیماری «Panic attack» (وحشت زدگی) می باشد.

وحشت زدگی یا «حمله پانیک» عبارتست از جمله حاد شدید اضطراب همراه با احساس مرگ قریب الوقوع که فراوانی آنها از چند حمله در یک روز تا یک مورد در سال متفاوت است.

متین ستوده ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳۶ سالگی خبر ازدواج خود با «علی زندی» از بازیگران نه چندان شناخته شده که حالا صاحب رستوران طهران پاریس است، ازدواج کرد.

Views: 22