زندگی نامه لیلا اوتادی/کودکی+فعالیت های هنری
زندگی نامه لیلا اوتادی/کودکی+فعالیت های هنری
لیلا اوتادی بازیگر و شاعر و دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،لیلا اوتادی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد او فرزند خانواده‌ای هفت نفره است و سه خواهر و یک برادر دارد. پدر و مادر لیلا اوتادی اصالتا تورک قشقایی هستند. 

او زمانی کـه تنها هفت سال داشت بـه بازیگری علاقه مند شد، بـه گونه ای کـه بارها جلوی آینه نقش بازی میکرد و بازیگری را تمرین می‌کرد. از این رو در همین سنین بود کـه برای ایفای نقش در فیلم «کیمیا» بـه کارگردانی آقای درویش انتخاب شد.

لیلا اوتادی، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام ‘”در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، می‌باشد.

لیلا اوتادی پس از بازی در تئاترهای مختلف، فعالیت جدی خود را با بازی در فیلم چشمان سیاه محصول سال ۱۳۸۱ آغاز کرد. پس از آن نیز در سال ۱۳۸۳ با ایفای نقش در فیلم بید مجنون اثر مجید مجیدی و سریال مهر و ماه اثر سید فیاض موسوی شناخته شد. لیلا اوتادی در سال ۱۳۸۵ نیز در سریال آخرین گناه به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بازی کرد که حضور او در این سریال در کنار بازیگرانی چون جمشید مشایخی، حمیدرضا پگاه و آتیلا پسیانی سبب شهرت بیشتر او شد.

لیلا اوتادی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد با این حال هر از گاهی تصویر او با طرفدارانش بعنوان همسرش پخش می شود که صحت ندارد.

Views: 113