زندگی نامه لاله مرزبان/بازیگر
زندگی نامه لاله مرزبان/بازیگر
لاله مرزبان متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد، وی از نوجوانی وارد بازیگری شده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،لاله مرزبان متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد و یک خواهر بنام سها دارد ، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است.

لاله مرزبان از سنین کودکی به بازیگری علاقه داشت و از دوران نوجوانی در مدرسه بازیگری را شروع کرد و سپس به صورت حرفه ای تئاتر را شروع کرد.

او با بازی در سریال هوش سیاه شناخته شد و سپس با بازی در فیلم هیس دخترها فریاد می زنند توانایی هایش را نشان داد.

او در سال ۱۳۹۵ پس از یک فراخوان توانست برای نقش اصلی فیلم زیر سقف دودی به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شود. در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که از شبکه سوم سیما پخش شد.

در سال ۱۳۹۵ ایفاگر نقش سوگند غفاری در فیلم سینمایی«دخترعمو و پسر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس  و نویسندگی قربان محمدپور بود.

جدیدترین اثر سینمایی وی حضور در فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می باشد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر ۹۶ در ۳ بخش کارگردانی، موسقی متن و صدا گذاری، سیمرغ بلورین جشنواره  فجر را از آن خود کرد.

در سال ١٣٩٢ همزمان با ادامه مطالعه در زمینه بازیگری و کارگردانی بصورت جدی تئاتر را پی گرفت و و در چندین اثر فاخر نظیر :

پزشک نازنین (نیل سایمون)، من انجا نیستم (مهدی میرباقری)، رقص کاغذ پاره ها (محمد یعقوبی)، خانه فراموشان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداخت

Views: 91