زندگی نامه لادن مستوفی/حاشیه ی ازدواج با فاصله سنی ۲٠سال
زندگی نامه لادن مستوفی/حاشیه ی ازدواج با فاصله سنی ۲٠سال
لادن مستوفی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن، بازیگر است، دانشجوی انصرافی دانشگاه می باشد که از ۲۱ سالگی با تئاتر بروی صحنه رفت و یکسال بعد با فیلم روز واقعه به شهرت رسید و مسایل بیولوژیک و روانشناسی جزو علایق مطالعاتیش است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،لادن مستوفی با نام واقعی زهرا مستوفی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون کشورمان است که در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۵۱ در تنکابن مازندران متولد شد. او دانشجوی انصرافی دانشگاه است و ۴ خواهر دارد. لادن مستوفی فرزند سوم خانواده است. یکی از خواهرانش به نام لاله مستوفی نیز منشی صحنه است.

لادن مستوفی دانشجوی انصرافی دانشگاه است که درس را نیمه رها کرده و در ۲۱ سالگی با تئاتر وارد دنیای هنر و بازیگری شد، تا این که در یکی از اجراهای خود در سینما شهر قصه توسط شهرام اسدی (کارگردان) مورد توجه قرار گرفت. به این ترتیب یک سال بعد برای بازی در فیلم روز واقعه دعوت شد، و با نقش راحله خوش درخشید.

با فیلم ماه و خورشید در سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را ادامه داد، تا این که سال ۱۳۸۰ با سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی وارد قاب تلویزیون شد.

شهرت او سال ۱۳۸۱ با سریال سفر سبز و سریال خانه ای در تاریکی سال ۸۲ آغاز شد.

لادن مستوفی در سال ۱۳۷۲ در ۲۱ سالگی با شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه وارد یک رابطه عاشقانه شد، و با اختلاف ۲۰ سال سن با هم ازدواج کردند.

سوژه ای که همیشه برای این هنرمند در رسانه ها وجود دارد اختلاف سنی نزدیک به بیست ساله با همسرش است که نقل محافل شده و همیشه آن را عنوان می کنند.اما نکته مهم زندگی خصوصی این زوج هنرمند سینمایی خوشبختی و بدون حاشیه زندگی آنهاست که سال هاست در کنار هم با آرامش و بدون جنجال زندگی می کنند.

Views: 74