زندگی نامه فرانک کلانتر/بازیگر تئاتر و نمایش خانگی
زندگی نامه فرانک کلانتر/بازیگر تئاتر و نمایش خانگی
فرانک کلانتر متولد ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون و مدیر صحنه می باشد، فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه تهران می باشد که از ۱۸ سالگی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با سریال هم گناه شناخته تر شد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فرانک کلانتر، در سال ۱۳۶۳ در تهران، به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته نمایش و بازیگری است که در زمینه بازیگری در سینما و تئاتر و تلویزیون بازی میکند و تجربه مدیر صحنه و دستیار طراح لباس را نیز دارد.

فرانک کلانتر از بازیگران تئاتر کشورمان است که بیشتر تجربه های او مربوط به تئاتر است و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری اش دارد.

فرانک کلانتر در سال ۱۳۸۱ و سن ۱۸ سالگی فعالیت در زمینه بازیگری را با بازی در تئاتر های “چرخه عرفان” و “گل های ارکیده” به کارگردانی حسن همتی آغاز کرد.

بازی در سریال خاطرات مرد ناتمام به کارگردانی صادق کرمیار که در زمستان سال ۱۳۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد ، شروع جدی در عرصه بازیگری برای خانم کلانتر محسوب می شود.

او در این سریال با بازیگرانی چون: سروش صحت ، امین زندگانی ، محمود پاک نیت ، سارا خوئینی ها و … هم بازی بود.

فرانک کلانتر در سال ۹۸ در سریال خانگی «هم گناه» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی به ایفای نقش پرداخت و اولین سریال نمایش خانگی خود را تجربه کرد.

او در این سریال در نقش افسانه دختر رحمان و صغری و دخترعموی هدیه ایفای نقش کرد.

ایشان تابستان سال ۱۳۹۸ در ۳۵ سالگی از جشنواره فیلم شهر موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران برای بازی در فیلم فشار خون شد

Views: 20