زندگی نامه فاطمه مسعودی فر/بازیگر فیلم جیران
زندگی نامه فاطمه مسعودی فر/بازیگر فیلم جیران
فاطمه مسعودی فر متولد ۵ اسفند ۱۳۷۴ در تبریز، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات انگلیسی در دانشگاه تبریز می باشد که با فیلم «پوست» ابتدا در سینما و سپس با سریال «جیران» در شبکه خانگی درخشید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فاطمه مسعودی فر بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد ۵ اسفند ۱۳۷۵ در تبریز اسـت. او کـه اصالتا تبریزی اسـت دانش آموخته رشته رشته ی ادبیات انگلیسی اسـت و تسلط کامل بـه زبان انگلیسی دارد

وی تحصیلات خودرا در رشته ی ادبیات انگلیسی بـه اتمام رساند، اما برای حرفه ی خود وارد دنیای هنر در عرصه ی تئاتر، تلویزیون و سینما شد. فاطمه خانم خواهری بزرگ‌تر از خودش بنام نازی دارد کـه خانواده ی ۴ نفره آن ها را تشکیل می‌دهد.

فاطمه مسعودی فر بصورت جدی اولین بار در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۰ ساله بود با تئاتر در دانشگاه شروع کرد.

خودش می گوید در کنار رشته اصلی خودم برخی ترم ها واحدهایی در مورد بازیگری و نمایشنامه داشتم و تئاترهای انگلیسی در دانشگاه اجرا می کردیم.

اولین تجربه بازیگری مسعودی فر با بازی در فیلم پوست در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی بهرام و بهمن ارک رقم خورد؛ فیلمی که اولین بار در جشنواره فیلم فجر اکران شد.

بعد از بازی در فیلم پوست در سال ۱۳۹۸ برای زندگی و ادامه فعالیت هنری به تهران نقل مکان کرد و حالا با مادرش اینجا زندگی می کند.

شهرت فراگیر فاطمه مسعودی فر با سریال عاشقانه و تاریخی «جیران» در سال ۱۴۰۱ با نقش «سارای گرجی» همسر سیاوش زند با بازی امیرحسین فتحی شروع شد.

در این مجموعه بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، مهدی پاکدل و ستاره پسیانی نیز حضور داشتند.

فاطمه مسعودی فر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

Views: 36