زندگی نامه فاطمه امینی/مجری برنامه ململ
زندگی نامه فاطمه امینی/مجری برنامه ململ
فاطمه امینی متولد 16 دی 1364 در تهران ، مجری تلویزیون ایرانی است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،فاطمه امینی متولد ۱۶ دی ۱۳۶۴ در تهران، مجری و بازیگر تلویزیون می باشد، فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه آزاد تهران شمال است که از تئاتر شروع کرد و حالا با صداپیشگی عروسک مل مل و نقش گلی شناخته می شود

او در کنار اجرا و بازیگری بعنوان معلم نیز در عرصه تدریس فعالیت دارد.

او با صدای خاصی که دارد به عنوان یک کاراکتر عروسکی به نام ململ که در گروه کودک و نوجوان پخش میشود به شهرت رسید عروسکی که در بین کودکان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار میباشد.

امینی اولین بار سال ۱۳۷۲ وقتی تنها ۸ ساله بود تئاتر را شروع کرد تا اینکه در ۱۳ سالگی فعالیت هایش بیشتر شد اما کم و بیش با مخالفت های خانواده مواجه بود در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۳ ساله بود بعد از چند سال کار در تئاتر بخاطر تن صدای خاصی که داشت وارد تلویزیون شد و برنامه ترمه طلا را به روی آنتن برد.

فاطمه امینی دستیار هنری استاد شیوا کاتوزیان و عضو گروه هنری حنانه بوده و در برنامه عصرانه ململی در نقش گلی ایفای نقش میکند او از تئاتر به گروه ململ پیوست.

وی علاقه زیادی به هنر داشته و با اینکه کارگردانی قبول شده بود با مخالف پدر روبرو شد ، به همین خاطر تصمیم گرفت به سمت رشته فلسفه برود.

وی در سریال آخر خط علی مسعودی بازی کرده او در این مجموعه نقش عمه فروغ را ایفا می کند

فاطمه در مورد نحوه ی وروداش به این عرصه می گوید: یک روز بعد از اجرای نمایشی برای بزرگسالان همانطور که با صدای کودکانه با دوستم صحبت می کردم ، کارگردان برنامه «ترمه طلا» که کنار ما ایستاده بود ، همانجا پیشنهاد همکاری داد و من در سال ۱۳۸۸ در کار او نقش ترمه را بازی کردم و بعد از یک سال با آقای سلامیان آشنا شدم.

اجرا متفاوت او خیلی زود مورد توجه قرار گرفت تا اینکه سال ۸۸ برای اجرا و بازیگری برنامه عروسکی ململ دعوت شد و حالا با این کار مشهور شده است.

Views: 218