زندگی نامه علی سخنگو/عکس علی سخنگو و همسرش سارا نجفی
زندگی نامه علی سخنگو/عکس علی سخنگو و همسرش سارا نجفی
سارا نجفی و همسرش علی سخنگو، دو بازیگری هستند که از تئاتر به سطح اول هنری در تلویزیون و سینما رسیدند، آقای سخنگو بجز بازیگری دستیار کارگردان نیز می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علی سخنگو متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ از بازیگران و کارگردانان سینما وتلویزیون است او که فارغ التحصیل رشته کارگردانی میباشد به اصرار آقای منوچهر هادی در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت میکند و اصول بازیگری را می آموزد.

علی سخنگو بازیگر کشورمان در یک خانواده ۳ نفره با اصالت و هنرمند به دنیا آمده است، وی کار هنری خود را از سال ۱۳۸۸  در سن ۲۵ سالگی با کلاس های استاد حمید سمندریان، سپس با تئاتر های نمایشی شروع نمود. از کار های مهم او می توان به نمایش ” بیگانه” با کارگردانی مسعود دلخواه و “مردگان بی کفن و دفن” به کارگردانی منوچهر هادی اشاره کرد.

تا اینکه وی با پیشنهاد منوچهر هادی، در کلاس های بازیگری شرکت نمود و در سریال «دلدادگان» با کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ در نقش پارسا ایفای نقش کرد. در سریال دلدادگان بازیگران محبوبی همچون شاهرخ استخری، سامان صفاری، سانیا سالاری، افسانه ناصری، مسعود رایگان، لیندا کیانی، حمیدگودرزی، رویا میر علمی، سارا نجفی، ملیکا شریفی نیا، پانته آ بهرام، پویا کرمی، آرش مجیدی، مهرانه مهین ترابی، سمیرا حسن پور، افسانه چهره آزاد و … نیز حضور داشتند.

از دیگر فیلم های سینمایی که علی سخنگو در آن ها حضور داشته می توان به « آینه بغل» ساخته منوچهر هادی در سال ۱۳۹۶ و « کارگر ساده نیازمندیم» اشاره نمود. همچنین ایشان در سریال های « عاشقانه»، «دل» و فیلم های « رحمان ۱۴۰۰»، «کارگر ساده نیازمندیم» به عنوان دستیار اول کارگردان حضور داشته است.

علی سخنگو و سارا نجفی در سال ۱۹۸۸ در دانشکده استاد حمید سحرگیان همکلاسی بودند و در ۳۰ اوت ۲۰۱۷ با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند. سارا نجفی زاده در ۳۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران به عنوان هنرمند متولد شد. علی سخنگو و همسرش از دوستان صمیمی یکتا ناصر و منوچهر هادی بودند.

Views: 2691