زندگی نامه علیرضا یوسفی/هرکول ایران
زندگی نامه علیرضا یوسفی/هرکول ایران
علیرضا یوسفی در سال ۱۳۸۲ در قائمشهر بدنیا آمد. وی قهرمان وزنه برداری جوانان جهان در سال ۲۰۲۲ و همچنین رکورددار دوضرب دسته فوق سنگین جهان در رده جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،علیرضا یوسفی وزنه بردار متولد ۵ شهریور ۱۳۸۲ در قائمشهر بوده و به هرکول ایران معروف است. علیرضا یوسفی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر بوده و به رضازاده دوم معروف است. از سال ۱۳۹۱ وارد رشته وزنه برداری شده و هم اکنون عضو تیم ملی وزنه برداری ایران است.

وی در مسابقات المپیک جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ در آرژانتین بوئنوس آیرس، آرژانتین در دسته ۸۵+ کیلوگرم    با سه نشان طلا و با مجموع  ۳۸۰   کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که تصمیم ندارد در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ شرکت کند؟ گفت : با آقای نصیرشلال صحبت کردم و فکر نمی کنم شرایطم برای حضور در مسابقات بزرگسالان آسیا مناسب باشد. در مسابقات جوانان جهان چون آخرین سال حضورم در رده سنی جوانان بود ، شرکت کردم تا حرف و حدیثی نباشد. برای بزرگسالان آسیا بعید می دانم سرحال باشم. برنامه من این است بعد از مسابقات جوانان جهان تمرینات بدنسازی و حرکت های اصلاحی انجام دهم. همچنین طبق هماهنگی با دکتر نوروزی قرار است آرنجم را PRP کنم تا زیر وزنه سنگین اذیت نشوم چون زیر وزنه های سنگین تر کمی درد می گیرد.

Views: 26