زندگی نامه شعله رزمجو/مجری و گوینده اخبار
زندگی نامه شعله رزمجو/مجری و گوینده اخبار
شعله رزمجو مجری زن جوان صدا و سیما است.وی گوینده سابق شبکه شیراز نیز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،شعله رزمجو متولد ۱۳۶۰ در چالوس ، خبرنگار و گوینده خبر تلویزیون است، فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته کشاورزی (خاک شناسی) می باشد، از ۲۶ سالگی وارد صدا و سیما شیراز شد و حالا همسرش هم خبرنگار مشهوری است .

رزمجو در سال ۱۳۹۳ وقتی ۳۳ ساله بود با آقای امید قالیباف (خبرنگار و گوینده خبر) ازدواج کرد. ثمره زندگی شعله رزمجو و همسرش یک فرزند می باشد. شعله رزمجو مجری معروف صدا و سیما متولد سال ۱۳۶۰ است و نزدیک به ۸ سال پیش با امید قالیباف آقای مجری سرشناس ازدواج کرد.

وی می گوید: همیشه دوست داشتم جراح قلب بشوم. برای همین دیپلم تجربی آن هم با معدل بالای ۱۹ گرفتم. خواست خدا بود که پزشکی قبول نشدم چون اصلاً طاقت دیدن خون و دست و پای شکسته ندارم. اگر خون ببینم از حال می روم. به هر صورت قسمت شد به دانشگاه ارومیه رفته و مهندسی کشاورزی با گرایش خاک شناسی بخوانم. فوق لیسانس خاک شناسی را از اهواز گرفتم و از سال ۱۳۸۶ در حالی که تنها ۲۶ سال داشتم به تدریس دروس پایه و تخصصی خاک شناسی در دانشگاه شیراز مشغول شدم.

سال ۱۳۸۶ صدا و سیمای شیراز برای جذب گوینده خبر فراخوان استانی داد. من هم ثبت نام کردم ، تست دادم و خوشبختانه از میان ۱۳۰۰ نفر شرکت کننده تنها دو نفر پذیرفته شدند که یکی من بودم. بعد از مدتی آموزش، در رادیو شیراز مشغول به کار شدم. در خبر شیراز، بخش خبر انگلیسی را با کمک برخی همکارانم راه اندازی کردم. در این بخش هم گزارش انگلیسی تهیه می کردم و هم دبیر و گوینده انگلیسی بودم. برخی از کارهای خبری من امتیاز بالایی را در واحد ارزیابی اخبار احراز کرد و در سال ۱۳۹۰ با افتتاح استودیوی خبر ۳۰ / ۲۲ به تهران فراخوانده شده و گوینده خبر شبکه ۲ ساعت ۳۰ / ۲۲ شدم.

Views: 2731