زندگی نامه سیدمجید بنی فاطمه/مداح اهل بیت
زندگی نامه سیدمجید بنی فاطمه/مداح اهل بیت
سید مجید بنی فاطمه متولد بهمن ۱۳۵۶ در تهران، مداح اهل بیت است، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که صدای زیبا و شخصیتی آرام دارد، با نوحه «عمو عباس» در دلها جا باز کرد و با بسیاری از سلبریتی های هنری و ورزشی ارتباط دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سید مجید بنی فاطمه متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۶ در شهر تهران است. وی تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داده و علاوه بر مداحی دارای شغل آزاد نیز هست.

اولین بار در سال ۱۳۶۲ وقتی تنها ۶ سال داشت با نوحه خوانی در مسجد محله برای بچه های سپاهی و بسیجی و سپس مراسم تشییع شهدا شروع کرد.

سید مجید بنی فاطمه از سنین کودکی به مداحی علاقه پیدا کرده و فعالیت‌های خود را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۱ شروع کرد. اولین مداحی او مصادف با میلاد امام زمان (عج) و با حضور حاج سعید حدادیان و حاج محمود کریمی اجرا شد. بنی فاطمه یکی از تاثیرگذارترین افراد در پیشرفت خود را حاج سعید حدادیان و حاج منصور ارضی می‌داند.

سید مجید بنی فاطمه در سال ۱۳۸۰ ازدواج کرد و یک فرزند دختر و یک فرزند پسر دارد. وی آشنایی خود را با همسرش از طریق مادر خود بیان کرده و گفته که مادرش در جلسات مذهبی او با همسر و خانواده شان آشنا شده است.

سید مجید بنی فاطمه حالا چند سالی است در محله باغ فیض تهران در هیئت ریحان الحسین (ع) حضور دارد و می گوید بجز اینجا جایی نمی روم

Views: 44