زندگی نامه سیاوش مفیدی/بازیگر طنز
زندگی نامه سیاوش مفیدی/بازیگر طنز
سیاوش مفیدی متولد ۱ آبان ۱۳۴۸ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بانکداری می باشد که از ۲۴ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و بخاطر تسلط اش به انگلیسی و استانبولی تور لیدر هم بود

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سیاوش مفیدی بازیگر ایرانی، در اولین روز آبان ۱۳۴۸ در تهران متولد شد، وی در تهران تولد یافته اما اصلیتی مازندرانی «چالوس» دارد، او با شیوا سلیمی بازیگر تئاتر ازدواج نمود و دارای دو فرزند پسر به نام های علی و سام می باشد.

سیاوش مفیدی هنرپیشه تلویزیون و تئاتر است که در پاییز ۱۳۴۸ متولد شده است، او در خنده بازار و خوب، بد، زشت و همچنین بسیاری دیگر از آثارش که در کارنامه کاری اش ثبت شده است به خوبی دیده شد، و البته خنده بازار اثر شاخص او محسوب می گردد.

تحصیلات وی لیسانس رشته مدیریت بانکداری است، او در کنار تحصیل در دانشگاه، در دوره های کلاس بازیگری حمید سمندریان و بهرام بیضایی شرکت نموده و پشت سر گذاشته است، و در سال ۷۲ توسط حسین محب اهری به تلویزیون راه پیدا نمود، و در دسته کودک شروع به فعالیت نمود.

سپس در سال ۷۵ در سریال «غبار نور» ایفای نقش نمود و خارج از دنیای کودک مقابل دوربین رفت، پس از آن حضور او در «آژانس دوستی» بود که مجددا مهمان خانه های مردم شد و در نهایت در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی «انتخاب» قدم بر عرصه ی سینما گذاشت و فعالیت سینمایی خود را آغاز نمود.

او در فیلم سینمایی «قرارگاه مسکونی» در سال ۱۳۸۷ و چندی پس از آن «خنده بازار» در سال ۱۳۹۰ مقدمات شهرت او را فراهم آوردند و تبدیل به چهره ای شناخته شده در میان مردم شد.

سیاوش مفیدی در سریال های متعددی ایفای نقش نموده است، اما جرقه ی شهرت و مطرح شدن او از حضورش در خنده بازار زده شد، سریال های ماه عسل، سه دونگ سه دونگ، قرارگاه مسکونی و .. که در آنها به خوبی ایفای نقش نموده است.

Views: 30