زندگی نامه سیاوش خیرابی/بازیگر
زندگی نامه سیاوش خیرابی/بازیگر
سیاوش خیرابی متولد ۲۹ آذر ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد می باشد که در کنار بازیگری سر از مشکلات فنی ماشین در می آورد و یک استقلالی است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سیاوش خیرابی زاده ٢٩ آذر ۱۳۶۳ است، متولد تهران است، بازیگر سینما و تلویزیون درایران است. خیرابی با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید.

سیاوش خیرابی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. سیاوش خیرابی در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.اصالت وی تبریزی است.

سیاوش خیرابی در رشته کامپیوتر در دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده است و مدرک تحصیلی دارد، وی دو برادر دارد که از خودش بزرگ تر هستند برادر بزرگترش اورنگ رشته مکانیک خوانده و برادر دیگرش آرش رشته کامپیوتر خواند ولی هر دو بعد از تجصیل به طور حرفه ای به دنبال عکاسی و آتلیه و رستوران داری مشغول هستند.

خیرابی بازیگر جوان و خوش استیل ایرانی تاکنون ازدواج نکرده است و همسر و فرزندی ندارد. او بارها در مورد ازدواج سوژه خبری خبرنگاران بوده که گفته است فعلا قصد ازدواج کردن ندارد.

آوای باران نقطه اوج آقای بازیگر بود و پیش از آن با هنرمندی در سریال ترانه مادری در کنار هنرمندان مطرحی همچون دانیال حکیمی و محسن افشانی به شهرت کمی رسیده بود.

همچنین سریال دلنوازان یکی از پرطرفدارترین کارهای تلویزیونی است که وی در آن حضور داشته است و یکی از باشخصیت ترین هنرمندان سینما بشمار می رود. او عاشق شهرت است و مردم را عاشقانه دوست دارد و برای همین همیشه در رستوران خود با مردم عکس دونفره می گیرد.

Views: 4