زندگی نامه سپند امیر سلیمانی/علت طلاق
زندگی نامه سپند امیر سلیمانی/علت طلاق
سپند امیر سلیمانی متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر مجری و نوازنده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری که از ۴ سالگی وارد عرصه بازیگری شد سپس سمت نوازندگی و موسیقی رفت و در برنامه «خندوانه» هم تجربه اجرا را پیدا کرد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سپند امیرسلیمانی بازیگر ایرانی در ۲۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران در یک خانواده هنرمند و چهار نفره به دنیا آمده است، وی فرزند سعید امیرسلیمانی بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون و برادر کمند امیرسلیمانی بازیگر زن ایرانی می باشد.

از بچگی با کمک پدرش و تحت آموزش ها و راهنمایی پدرش وارد بازیگری شده و از چهار سالگی اولین نقش خود را در تئاتر شروع کرده است.

بازیگری بسیار پر کار بوده و بیشترین نقش های که ایفا کرده در زمینه طنز و کمدی بوده است.

۱۰ سالگی نمایشنامه خوانی و بازی پردات تا این که بعد به سمت موسیقی رفت و بصورت جدی به آموزش تنبک و دف پرداخت. او همچنین مدتی گیتار زد و چند سالی مدرس موسیقی نیز بود، تا این که در نهایت در دانشگاه رشته موسیقی را انتخاب کرد اما قبولیش در دانشگاه رشته بازیگری بود.

این بازیگر در سال ۱۳۷۰ در ۱۴ سالگی نقش کوتاهی با پدرش در سریال «دندان طلا» داشت. بعد از آن نیز در سال ۱۳۸۰ ابوالحسن داوودی با دیدن بازیش روی صحنه تئاتر از او برای بازی در فیلم نان، عشق و موتور هزار دعوت کرد. به همین ترتیب او وارد سینما شد.

امیر سیلمانی در سال ۱۳۷۷ با تجربه کوتاهی در سریال «بگذار آفتاب براید» در قاب تلویزیون حاضر شد. سپس در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» سال ۱۳۸۹ نقش آفرینی کرد.

آقای امیر سلیمانی در سال ۱۳۸۵ در یک جمع دوستانه از طریق یکی از دوستانش با مارال آراسته آشنا شد. آن ها بعد از ۲ سال آشنایی در سال ۱۳۸۷ با یکدیگر ازدواج کردند.

با این حال سپند امیر سلیمانی در ۲۵ مهر ۱۳۹۷ در برنامه «فرمول یک» علی ضیا اعلام کرد که بعد از ۷ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده و تنها زندگی می کند.

اعتقاد دارم همه باید ازدواج کنند. اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و زندگی شان جایی به پایان برسند به این معنی نیست که ازدواج بد است یا کسی بد است.ما با عشق شروع کردیم و به خاطر اختلاف سلیقه های شدید ، تصمیم گرفتیم به سالهایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم چون آدم ها اصلا حق ندارند که به هم بی احترامی کنند.

Views: 12