زندگی نامه سروش جمشیدی/بازیگر
زندگی نامه سروش جمشیدی/بازیگر
سروش جمشیدی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر است، دانشجوی انصرافی رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از تئاتر مدرسه شروع کرد و سال ها در عرصه تئاتر درخشید تا اینکه در برنامه «دورهمی» به اوج شهرت رسید

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سروش جمشیدی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در یزد بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است، دانشجوی انصرافی رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی است و فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

زرتشتی است و اصالتی یزدی دارد و پدرش از فعالان حرفه در تئاتر بود، از سال ۱۳۷۷ کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد، در تمام این مدت این کمدین فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت، سریال درحاشیه مهران مدیری فرصتی بود تا توانایی هایش رو به رخ بکشد او در مورد مدیری میگوید : مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم, همیشه بهترینها رو براشون آرزو میکنم.

او بدون استفاده از هیچگونه لهجه ای تنها با نشان دادن و ریختن احساس در صدای خودش دیالوگهای ماندگاری را بوجود آورد ( کوچولوتم  , اومدن – اومدن , یه فرصت دیگه به من بدین و …) از جمله تیکه کلمام های منحصر بفرد وی میباشد.

سروش جمشیدی اگر مورد تبعیض و کوردلی رقابتی و استثمار هنری قرار نگیرد ظرفیت بالا و توانائی های بسیاری برای برگرداندن لبخند و خنده و شادی به قلب و لب و خانه مردم دارد.

سریال عطسه سکوی پرتاب وی بود، او در این سریال هم شناخته شد و هم به محبوبیت رسید، فعالیت خود با مهران مدیری را در سریال خانگی عطسه نیز ادامه داد و در سریال دورهمی نیز به ایفای نقش پرداخت.

سروش جمشیدی وسواس بسیار زیادی برای پنهان نگه داشتن زندگی شخصی خود از دست رسانه‌های اجتماعی دارد. جالب است بدانید با اینکه سروش جمشیدی مدت‌ها است که متاهل شده و فرزندی به نام سیاوش نیز دارد، هرگز اطلاعات یا تصویری از خانواده خود و به خصوص همسرش منتشر نکرده است.

البته عکس‌های بسیار زیاد و متنوعی تحت عنوان همسر سروش جمشیدی در فضای مجازی منتشر شده است که هیچ‌یک صحت ندارد. همچنین شایعاتی در مورد سه قلو های سروش جمشیدی وجود دارد که این بازیگر تا کنون واکنشی به آن نشان نداده است.

سروش جمشیدی بارها در طول مصاحبه‌هایش از همسر خود تشکر کرده است. چرا که به گفته خود او، سال‌هایی که بیکار بوده و روزهای سختی را در خانه سپری می‌کرده است، همسرش سر کار می‌رفت و دائماً به سروش انگیزه و قول روزهای بهتر را در حرفه بازیگری می‌داد. او همچنین اشاره کرد که اکنون نیز با وجود تغییر شرایط کاری‌اش، باز هم همسرش بهترین نقطه قوت زندگی او محسوب می‌شود.

Views: 6