زندگی نامه ستاره قطبی/ازدواج مجدد همسر شهرام شکیبا
زندگی نامه ستاره قطبی/ازدواج مجدد همسر شهرام شکیبا
ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون و گوینده در سوم اسفند ماه ۱۳۶۵ در شهرستان نجف آباد، اصفهان به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم ادبیات و لیسانس رشته خبرنگاری می باشد.

از سوم دبستان رشته والیبال را انتخاب کرد و تا دبیرستان در این رشته به چندین مدال قهرمانی نیز رسید، دبیرستان ادبیات خواند اما در رشته خبرنگاری وارد دانشگاه شد.

از ۱۰ تا ۱۸ سالگی والیبال را حرفه ای ادامه داد سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد اما بخاطر مسائل شخصی نتوانست زیاد ادامه دهد.

خانم سادات قطبی از مجریان محجبه و چادری صدا و سیماست که در برنامه زیادی را با موضوعات خانواده و اجتماعی اجرا کرده و بیشتر اجراها نیز با همسرش شهرام شکیبا بوده است.

ستاره سادات قطبی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری اسـت. او کارش را در صدا و سیما بعنوان گرافیست برنامه های آموزشی و مذهبی از شبکه آموزش شروع کرد و از همانجا مسیر زندگی و کاری‌اش تغییر پیدا کرد. این مجری محجبه سابقه اجرا و بازی در سریال گاندو ۲ و نوار زرد ۲ را نیز در کارنامه هنری خود دارد. 

ستاره سادات قطبی زمانی کـه خیلی جوان بود ازدواج کرد و صاحب پسری شد. اما این ازدواج چندان پایدار نبود و بعد از مدتی بـه جدایی انجامید. خانم ستاره قطبی درسال ۹۳ با شهرام شکیبا طنزپرداز و مجری تلویزیون ازدواج کرد و حاصل این ازدواج نیز یک پسر اسـت. ستاره سادات قطبی با هردو فرزند خود رابطه بسیار خوبی دارد.

وی سال ۱۳۸۰ در ۱۵ سالگی یک سال به جامعه القرآن که اولین سال تاسیس آن در نجف آباد بود رفت و در آنجا حفظ قرآن را شروع کرد و حافظ قرآن شد.

Views: 197