زندگی نامه سارا روستا پور/خاله سارا+عکس
زندگی نامه سارا روستا پور/خاله سارا+عکس
سارا روستاپور یکی از مجریان کاربلد صدا و سیمای ایران است که در زمینه ی کودک فعالیت می کند. او فعالیت های زیادی در زمینه ی گویندگی و نویسندگی نیز انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سارا روستاپور معروف خاله سارا متولد ۱۲ دی ۱۳۶۰ در تهران مجری تلویزیون و بازیگر سینما است، فارغ التحصیل لیسانس رشته میراث فرهنکی و فوق لیسانس نمایش عروسکی از پردیس هنر دانشگاه تهران است.

سارا روستاپور یکی از مجریان شناخته شده فعال در حوزه کودک و نوجوان است، او برنامه‌های زیادی را اجرا و تولید کرده‌است. او با مجری شدن در برنامه رنگین کمان شبکه تهران با نام خاله سارا معروف شد.

وی ابتدا با مجید سعیدی عکاس معروف، ازدواج کرد و پس از مدتی از او جدا شد. سپس با وحید انشایی، مدرس دانشگاه ازدواج کرد که ثمره این زندگی، یک دختر بنام نهال شد.

وی از سن کم وارد صدا و سیما شده و در تست گویندگی در سال ۷۸ قبول شد و اولین برنامه ای که اجرا که کرد از مدرسه تا مدرسه بود.
مدتی در شبکه دو به نام خاله بهاره اجرای برنامه بادبادک را داشت و بعد از دانشگاه به عنوان خبرنگار فعالیت کرده که در پشت صحنه برنامه ای برای مجری رنگین کمان انتخاب می شود.

خاله سارا علاوه بر اجرا و مجری برنامه کودک ، تولید چند برنامه کودک را نیز به عهده داشته است.
این مجری ایرانی با برنامه رنگین کمان پا به خانه های ایرانیان گذاشت و مشهور شد و همه او را با نام خاله سارا می شناسند، ایشان چندین جایزه داخلی از جشنواره های ایرانی و خارجی نیز دریافت کرده است.

Views: 118