زندگی نامه زهرا اویسی/زندگی شخصی و حواشی
زندگی نامه زهرا اویسی/زندگی شخصی و حواشی
زهرا اویسی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است، او فرزند بازیگر زن پیشکوست زهره صفوی است، او سه برادر و سه خواهر دارد، وی بر خلاف شایعات هیچ نسبتی با فتحعلی اویسی بازیگر ندارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،زهرا اویسی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است، او فرزند بازیگر زن پیشکوست زهره صفوی است، او سه برادر و سه خواهر دارد، وی بر خلاف شایعات هیچ نسبتی با فتحعلی اویسی بازیگر ندارد

زهرا اویسی بازیگر ایرانی در ۳ اسفند ۱۳۶۲، تهران به دنیا آمده و در رشته حقوق تحصیل کرده و وکیل می باشد

وی دختر زهره صفوی بازیگر قدیمی و توانمند سینما و تلویزیون و تئاتر و خواهر میترا اویسی (بازیگر و چهره پرداز) و نوهٔ میراحمد صفوی (کارگردان تاتر) می‌باشد.

او از سال ۱۳۶۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی خانه من کجاست؟ وارد عرصه بازیگری شده است.
در سن ۹ سالگی با فیلم کیمیا شناخته شد و با هنرنمایی در مجموعه تلویزیونی خانه ما در کنار وحید رهبانی به شهرت و اوج رسید

یکی از شایعات مهم زندگی زهرا اویسی نسبت میان او و فتحعلی اویسی است که در اغلب موارد به اشتباه او را به عنوان دختر فتحعلی اویسی معرفی می کنند.

اما در واقع هیچ نسبت فامیلی میان این دو وجود ندارد. شایعات پیرامون نسبت پدر و دختری فتحعلی اویسی و زهرا اویسی تا جایی پیشروی کرد که زهرا اویسی عکسی از پدر و مادرش را به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی اعلام کرد که با وجود ارادت خاصی که به فتحعلی اویسی دارد اما این بازیگر پیشکسوت پدر او نیست.

Views: 13