زندگی نامه راحله امینیان/مجری برنامه به خانه برمیگردیم
زندگی نامه راحله امینیان/مجری برنامه به خانه برمیگردیم
راحله امینیان مجری متین و بااخلاق صدا و سیمای ایران است. این مجری معروف در برنامه به خانه بر می گردیم به اجرا مشغول است. او از سال ۷۶ وارد رادیو شد و دو سال بعد وارد تلویزیون شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،راحله امینیان متولد ۲۶ شهریور ۵۷ یکی از مجریان برنامه «به خانه برمی‌گردیم» است که چند سالی است در این برنامه حضور دارد. تحصیلاتش را در رشته روان‌شناسی (کارشناسی ارشد)‌ به پایان رسانده است

اولین حضور رسانه‌ای‌اش در سال ۷۶ و برنامه‌ای در رادیو تهران بوده است. امینیان در سال ۷۸ به عنوان مجری برنامه «تصویر زندگی» انتخاب شد، اما به دلیل سن کمش در آن برنامه حضور نیافت. پس از آن با اجرا در شبکه ۲ در کنار مرحوم فریورکیان برنامه «برپا برپا» را اجرا کرد و از سال ۸۱ مجری برنامه «به خانه برمی‌گردیم» بوده است.

امینیان در همه اجرا های تلویزیونی و همچنین در عرصه های مختلف زندگی شخصی اش خارج از قاب دوربین سیما نیز از چادر به عنوان پوشش خود استفاده می کند. همچنین امینیان همسر علیرضا کنگرلو مجری رادیو می باشد که ثمره این ازدواج یک فرزند دختر یه نام باران کنگرلو است.

آنها در رادیو پیام آشنا شدند و در نهایت با هم ازدواج کردند. آنها سعی کردند در فضای همکاری، از دخالت دیگران جلوگیری کرده و با عقلانیت، تضادها و سلیقه‌های خود را بررسی کرده و بعد از آن با هم ازدواج کردند.

Views: 1006