زندگی نامه حسام محمودی/علت فوت
زندگی نامه حسام محمودی/علت فوت
حسام محمودی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا در قاب تلویزیون می درخشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱ فروردین سال ۱۳۶۵ می باشد. حسام مدرک کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از دانشگه تربیت مدرس دارد و بازیگری را به صورت حرفه ای با نمایش و تئاتر شروع کرده است.

حسام از طریق تئاتر وارد عرصه هنر شد و در دنیای تلویزیون موفقیت های بسیاری را به دست آورده است.

حسام محمودی چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد و فرزند زیبایش با نام هانا، ثمره این ازدواج است.

قبل از ورود به دانشگاه، از طریق حضور در کلاس بازیگری مهین اسکویی و پس از آن شرکت در کارگاه بازیگری امین تارخ، اصول هنرپیشگی را یاد گرفت. فعالیت حرفه‌ای خود را با پیوستن به گروه لیو تحت سرپرستی حسن معجونی آغاز و در این گروه، به همراه یادگیری اصول بازیگری، در نمایش‌های جدی نقش ایفا کرد.

در سال ۱۳۹۳، با بازی در سریال “گاهی به پشت سر نگاه کن”، وارد دنیای تلویزیون شد. سپس پس از بازی در سریال “زعفرانی” در سال ۱۳۹۶، با بازی در سریال “سایه بان”، به شهرت رسید. حضور و بازی او در سریال‌های “لحظه گرگ و میش” و “باخانمان” در نقش مسعود، او را بیشتر به مشهوریت رساند.

در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، متاسفانه حسام محمودی در سن ۳۷ سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

Views: 120