زندگی نامه حامد سلطانی/مرگ دلخراش خانواده اش بر اثر تصادف
زندگی نامه حامد سلطانی/مرگ دلخراش خانواده اش بر اثر تصادف
حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مجری تلویزیون است. حامد سلطانی مجری سرشناسی که برنامه های زیادی از جمله اعجوبه ها و حسینیه معلی و میدون را اجرا کرده است این مجری همسر و فرزند پسر ۲ ساله اش را در سال ۱۴۰۱ در یک تصادف از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حامد سلطانی در ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. او طراح گرافیک و فارغ التحصیل در این رشته است.

حامد سلطانی مجری و نقاش و گرافیست مطرح ایرانی بوده که در چند سال اخیر برنامه های میدون و اعجوبه ها را به عنوان مجری بر عهده داشته بود. او در خرداد ۱۴۰۱ در یک سانحه رانندگی همسر و فرزند ۲ ساله خود را از دست داد و خودش نیز به شدت مصدوم شد.

حامد سلطانی در جدیدترین فعالیت خود برنامه اعجوبه ها را اجرا میکند.

هدف این برنامه نشان دادن استعدادهای کودکان است، اعجوبه ها که با با اجرای مهران غفوریان برگزار میشد یک شو تلویزیونی می باشد که کودکان ستاره های آن هستند. این برنامه از این جهت شو محسوب می شود که قرار نیست داوری در آن باشد که استعدادهای کودکان در آن وزن شوند، این برنامه فقط نشان دهنده ویژگی های کودکان با استعداد است.

سروش گل محمدی تهیه کننده برنامه می گوید: در این سبک اجرا، مهران غفوریان از هرکس دیگری بهتر است. او درمورد روانشناسی کودکان مطالعاتی داشته و می تواند با آنها ارتباط برقرار کند. مهران غفوریان می تواند درجا جواب های طنز با لحن محبت آمیز (نه تمسخر آمیز) به کودکان بدهد و از جهت شهرت هم آن معروفیت کافی را دارد که مخاطب را به دیدن برنامه ترغیب کند.

حامد سلطانی بعد از تصادف مرگباری که همسرش را به کام مرگ فرو برد یکسالی با فرزنش ماند تا اینکه با دختری ازدواج کرد و حالا کنار همسر دوم و فرزندش کمی احساس آرامش دارد

Views: 273