زندگی نامه بهنوش بختیاری/ازدواج و شغل دوم
زندگی نامه بهنوش بختیاری/ازدواج و شغل دوم
بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون و منشی صحنه در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او لیسانس زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. پدر بهنوش، کارخانه‌دار و بختیاری و مادرش خانه‌دار و اهل تهران است. او آخرین فرزند خانواده بوده و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خودش دارد که هر سه متاهل هستند.

او وقتی ۱۹ ساله و در تب و تاب جوانی بود بینی‌اش را عمل کرد. خودش می‌گوید آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم، ولی اکنون پشیمان شده‌ام.
بهنوش بختیاری علاوه بر بازیگری، سالن زیبایی به نام تیارا دارد. او صاحب امتیاز مجله دیده بان بوده و سهامدار برند لباس پاندورا و مالک برند طلا و جواهر روجا گالری نیز هست.

بهنوش بختیاری قبل از اینکه بازیگر شود به عنوان منشی صحنه مشغول به کار بود، نخستین بار در سریال ۱۳۷۵ در سریال هوای تازه به کارگردانی ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را شروع کرد و به عرصه بازیگری در دنیای سینما وارد شد

بهنوش بختیاری در سال ۱۳۸۷ با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان تلویزیون ازدواج کرد. او و محمدرضا آرین در سال ۱۳۸۴ زمانی که بهنوش بختیاری در سریال جایزه بزرگ مهران مدیری مشغول به کار بود با یکدیگر آشنا شدند. در آن زمان محمدرضا آرین نیز یکی از نویسندگان جایزه بزرگ بود. محمدرضا آرین بر خلاف همسرش به حضور در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی علاقه چندانی نداشته و تصاویر زیادی از او وجود ندارد.

بهنوش بختیاری در اسفند سال ۹۴در یک گفتگوی اختصاصی با احسان علیخانی اعلام کرد که نمی‌تواند مادر شود. یک سال پس از آن نیز در یک برنامه تلویزیونی از به سرپرستی گرفتن یک دختر بچه خبر داد. ولی مدتی بعد خانم بختیاری اعلام کرد که همسرش نتوانسته است به خوبی با آن کودک ارتباط برقرار کند و آن‌ها مجبور شدند او را به بهزیستی بازگردانند.

بهنوش بختیاری در مدرسه رسام هنر دوره بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور گذراند و سرانجام در سال ۱۳۷۵ با حضور در مجموعه هوای تازه وارد عرصه بازیگری شد. پس از آن حضور خود در سینما را به عنوان منشی صحنه ادامه داد تا اینکه در سال ۱۳۸۳ به اصرار رضا عطاران در سریال خانه به دوش ایفای نقش کرد. حضور در این سریال باعث شد که بازی او مورد توجه مردم قرار بگیرد و این آغاز شهرت در زندگی او بود.

او سپس در فیلم‌هایی سینمایی، چون «زندگی شیرین» و «اخراجی‌ها» حضور پیدا کرد و در سال ۱۳۹۴ در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

او در سال ۱۳۹۲ با نخستین فیلم مستند خود به نام «فصل انگور» به بررسی معضل خودکشی در ایران پرداخت. خانم بختیاری در این مستند به سراغ افرادی رفته است که اقدام به خودکشی ناموفق داشته‌اند. 

Views: 25