زندگی نامه بهناز پورفلاح/بازیگر سریال هفت سر اژدها
زندگی نامه بهناز پورفلاح/بازیگر سریال هفت سر اژدها
بهناز پورفلاح متولد ۳ اسفند ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی و کارگردانی نمایش می باشد، بجزی بازیگری، از کارگردانان و تهیه کنندگان تئاتر و فیلم کوتاه می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهناز پورفلاح متولد اسفند ماه ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است ، وی فارغ التحصیل زبان انگلیسی است.

بهناز پورفلاح در سال ۱۳۸۸ با ایفای نقش در سریال نون خامه ای به کارگردانی کاظم راست گفتار وارد عرصه بازیگری شد .

پس از آن نیز در فیلم های سینمایی دو عروس ، فرشته با من است و نمایش تطهیر بلانکو پوزنت بازی کرد .

همچنین بهناز پورفلاح به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان در تله فیلم مهمان امام رضا از بمبئی فعالیت کرد .

این تله فیلم به کارگردانی روح الله آتش پرور در نخجوان ، تهران ، تبریز و مشهد تصویربرداری شده است .

بهناز پورفلاح در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم بهناز پورفلاح در این سال، بازیگری در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بهناز پورفلاح بازی در سریال کیمیا بوده است. بهناز پورفلاح کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۴ سریال کیمیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جواد افشار همکاری داشته است. بهناز پورفلاح توانست با بازی در سریال کیمیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ و حسن پورشیرازی بر تجارب او افزود.

پور فلاح غیر از بازیگری و کارگردانی تئاتر تاکنون چند فیلم‌ کوتاه و نیمه بلند را در مقام کارگردان ساخته است و تجربه حضور در چندین جشنواره داخلی و خارجی فیلم را دارد

بهنا پورفلاح هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

Views: 1372