زندگی نامه بهزاد خلج/بازیگر تئاتر و تلویزیون
زندگی نامه بهزاد خلج/بازیگر تئاتر و تلویزیون
بهزاد خلج متولد ۳۱ فروردین ۱۳۵۴ در تهران بازیگر و برنامه ریز است، دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد و فعالیت جدی خود را از ۴۱ سالگی شروع کرد و با سریال آقای قاضی و سپس پوست شیر به شهرت دست یافته است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهزاد خلج بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۵۴/۰۱/۳۱ در تهران می باشد، بهزاد خلج ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصل ازدواج ایشان دو پسر است.

پدرش کارمند سالن سینما بود و آنطور که خودش می‌گوید کمی پس از تولد او تصمیم گرفته کار خود را ارتقا دهد. به همین خاطر پس از آن مدتی مسئول اصلاح رنگ و نور استودیو فیلمسازی شد و سپس به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت.

این بازیگر اولین بار در سال ۱۳۹۵ درسریال مرز خوشبختی ساخته آقای حسین سهیلی زاده ایفای نقش نمود و در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بهزاد خلج گرچه در سریال مرز خوشبختی به هنرنمایی پرداخت اما با بازی در سریال محکومین به عنوان نقش اول در مقابل شبنم قلی خانی استعداد بازیگری خود را به نمایش گذاشت و به شهرت دست یافت.

این هنرمند در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند، اثر مهم بهزاد خلج در این سال، بازیگری در سریال سفر در خانه به کارگردانی بهمن گودرزی می باشد.

بهزاد خلج با ایفای نقش وکیل کتایون (مریلا زارعی) در سریال مانکن اولین تجربه خود را در عرصه شبکه نمایش خانگی به دست‌آورد و در کنار بازیگران شناخته شده ای به هنرنمایی پرداخت.

بهزاد خلج در سال های بازیگری خود با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما این بازیگر با شهرزاد کمال‌زاده (۲ مرتبه)، سید جواد زیتونی (۲ مرتبه) و ابوالفضل جمشیدی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را داشته است.

وی سال ۱۴۰۰ در ۴۶ سالگی با بازی در سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان در نقش قاضی سریال به شهرت و محبوبیت دست یافت

یک سال بعد هم در سریال پوست شیر کنار شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخت و سال ۱۴۰۲ هم در سریال «حیثیت گمشده» در نقش صفدر کوتی نقش آفرینی کرده است

بهزاد خلج چند سال پیش ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد که حاصل این ازدواج دو پسر می باشد.

Views: 63