زندگی نامه بهاره افشاری/از طراحی لباس تا بازیگری و کارگردانی
زندگی نامه بهاره افشاری/از طراحی لباس تا بازیگری و کارگردانی
بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود سمنان، بازیگر و کارگردان می باشد، فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در عرصه بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است

به گزارش پایگاه خبری شباویز، بهاره افشاری متولد ۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود و طراح لباس و بازیگر است. بهاره افشاری یک برادر بنام بابک افشاری دارد. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

پدرش تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بوده است از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفته است.

بعد از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت و مد و لباس بود.

بهاره افشاری خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه ی طراحی لباس شد و در سال ۱۳۸۳ در سن ۲۰ سالگی توسط مجله »چلچراغ» لقب جوانترین طراح لباس ایران را کسب کرد .

او از همین طریق پا به عرصه بازیگری گذاشت ، با رفت و آمد اهالی هنر و بازیگران به مزون لباس بهار افشاری او هم وارد دنیای بازیگری شد .

بهار افشاری اولین نقش خود را در سال ۱۳۸۱ زمانی که ۱۸ ساله بود در تلویزیون ایفا کرد اما در این باره می گوید : »انقدر این تجربه بد بود که حاضر نیستم نام آن در کارنامه هنریم باشد.»

اولین تجربه ی حرفه ای بهاره افشاری در سال ۱۳۸۳ با سریال »روزگار غریب» بود تا اینکه سال بعد در سریال «او یک فرشته بود» در نقش شیطان به چهره ی شناخته شده ای تبدیل و به شهرت رسید.

مرحوم حسن جوهرچی به همراه بازیگران دیگری چون مریم کاویانی، حامد کمیلی ، رضا توکلی و ثریا قاسمی در این سریال هنرنمایی کرده اند.

با سریال «روزگار غریب» در سال ۱۳۸۳ اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال «او یک فرشته بود» در نقش شیطان، چهره اش به شهرت رسید.

اوج درخشش بهاره افشاری در سریال «فاصله ها» و در کنار چهر های سرشناس بازیگری همچون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی رقم خورد.

در سال ۱۳۹۷ بهاره افشاری در مقام کارگردان فیلم سینمایی «سریک» را ساخت که موضوع آن اسب مقایسه ای سردار آزمون است که در فیلم درگیر ماجرای دوپینگ می شود .

بهاره افشاری در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی از لباس تا معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی دختر آقای سعید سهیلی جز هیئت مدیره شرکت است .

آبانماه سال ۱۴۰۲ بهاره افشاری در نشست‌های تخصصی تد درباره بیماری سرطان صحبت هایی کرد که به دنبال آن و به اشتباه خبرگزاری ها از مبتلا شدن او به سرطان نوشتند.

یک روز بعد این چهره ، خبر ابتلایش به بیماری سرطان را تکذیب کرد.

Views: 16