زندگی نامه ایمان مرآتی/خبرنگار واحد مرکزی خبر
زندگی نامه ایمان مرآتی/خبرنگار واحد مرکزی خبر
ایمان مراتی را همه با گزارش های خبری و به عنوان خبرنگار واحد مرکزی خبر می شناسند. ایمان مراتی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۵۵ است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ایمان مرآتی خبرنگار و مجری و گزارشگر صدا و سیما و واحد مرکزی خبر در سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمده است.

ایمان مراتی از سال ۱۳۷۸ وارد سازمان صدا و سیما شد و از سال ۱۳۷۹ وارد شبکه خبر و از سال ۱۳۸۰ به واحد مرکزی خبر سیما رفت و تا الان همانجا مشغول بکار است.

لیسانس علوم سیاسی و فوق لیسانس خبرنگاری دارد

وی میگوید: من از سال ۷۷ وارد این حرفه شدم و سال ۷۸ به شبکه خبر رفتم و سال ۷۹ وارد واحد مرکزی خبر شدم . در ابتدای کار ما با آقای امامی گزارش های دو نفره تهیه میکردیم و حتی در یک گزارش من سه ساعت تکدی گری کردم و حدود ۶۰ هزار تومان هم جمع کردم و همین موضوع با حواشی زیادی برای ما همراه شد.

به گفته خودش قدری ترسو است گرچه در مناطق جنگی به تهیه گزارش می پردازد. بیشتر فعالیتش در حوزه تهیه گزارش و خبرنگاری در بخش های نظامی، شهدا، توان موشکی و جنگ داخلی سوریه است. ایمان مراتی لیسانس امور سیاسی داد و کارشناسی ارشد خود را نیز دریافت کرده است.

ایمان مراتی در سال ۱۳۹۰ برای اعزام به عنوان خبرنگار به کشورهای خارج، دوره هایی را جهت آموزش گذراند.

عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما از ایمان مراتی به عنوان ” مجاهد خاموش ” یاد کرده است. ضرغامی علت این عنوان را گزارشات خیابانی ایمان مراتی در خصوص مسائل سال ۸۸ می داند.

گویا در سال ۸۸ و به خاطر گزارشات میدانی ایمان مراتی، بسیاری از مردم در فضای مجازی از این عملکرد خبرنگار ناراضی بوده و عبارات ناشایستی را به وی انتصاب نمودند که عزت الله ضرغامی از وی دلجویی نموده است.

Views: 672